دشمن می‌داند هویت و ارزش زنان در حجاب آنهاست
کد خبر: 4104783
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

دشمن می‌داند هویت و ارزش زنان در حجاب آنهاست

امام جمعه ملایر گفت: هویت زن حجاب و عفاف اوست و دشمن می‌خواهد این ارزش را از زن بگیرد.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر امروز 14 آذرماه در یادواره شهدای گمنام و فرهنگی شهرستان ملایر در دبیرستان فرزانگان این شهر اظهار کرد: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و شهید مایه امنیت و استقلال یک کشور است که با شجاعت و دفاع از این مرز و بوم رادمری خود نشان دادند.

وی افزود: ما هر چه از مردان خدا شنیده‌ایم همه اینها را در قامت شهدا یک جا دیده‌ایم، هر کجا در خصوص انسان‌های وارسته مطالعه کرده و شنیده‌‌ایم همه این موارد در دفاع مقدس ما نهفته است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه شهدا از موضع خود در برابر دشمن کوتاه نیامدند و هرگز خود را تسلیم دشمن نکردند، گفت: شهدا هیچ‌گاه جوگیر دشمن نشدند و حتی اگر به اسارت در آمدند هرگز خسته نشدند و جسمشان هر چند اسیر بود اما روحشان آزاد بود و هرگز تن به ذلت ندادند.

وی گفت: شهدا انقلاب را برای خود نمی‌خواستند بلکه برای ما می‌خواستند و می‌گفتند هر کس از این انقلاب سهمی دارد و سهم ما فدا شدن است و آیا این سهمی ناچیز نبود که دیگران را مقدم و جانشان را در راه اسلام و انقلاب گذاشتند.

برقراری با اشاره به اینکه شهدای ما افرادی از قشر نخبگان جامعه نه یک فرد متعصب بودند گفت: مقام و فرمانده شدن برای شهدای ما هرگز اخلاقشان را عوض نکرد. نمونه این شهدا شهید چمران بود که وزیر و نماینده مجلس بود اما میدان جنگ را برگزید و یا شهید رجایی و با هنر که در دوران قبل از انقلاب نیز بارها مورد شکنجه ساواک قرار گرفتند اما هرگز از آرمان‌های خود دست برنداشتند و در دورانی که در مقام ریاست جمهوری و... بودند هرگز اخلاقشان عوض نشد و در اخر هم به مقام شهادت نائل آمدند.

برقراری با استناد به آیات قرآن کریم تصریح کرد: قرآن‌ می‌فرماید دشمن همیشه با شما می‌جنگد و هدفش این است که شما را از از دین برگرداند و و اگر دین نباشد زندگی زندگی حیوانی می‌شود، دنیای غرب دنبال این زندگی حیوانی است و مبنای بی دینی و شرک و هوس رانی اینها دین یهود و نصری است که مشوق بی حجابی است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دشمن می‌داند هویت و ارزش زن در گرو حجاب است، گفت: دشمن می‌خواهد این هویت را از زن محجبه و مسلمان بگیرد، همه کسانی که در مسیر هوسرانی و بی‌حجابی قدم گذاشته‌اند به بن بست می‌رسند چراکه آخر این خط، افسردگی و اضطراب و ده‌ها آسیب اجتماعی دیگر است، اسلام این را نمی‌خواهد و به زن عزت و هویت بخشیده و این موهبتی الهی برای زن است.

وی با بیان اینکه امروز دنیای غرب و فضای مجازی باعث بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، بیان کرد: خودکشی، شلیک اسلحه و آسیب‌های اجتماعی هدیه غرب برای نوجوانان و جوانان است. در واقع هدف و برنامه دشمنان و کفار، غافل کردن مسلمانان از داشته‌های خود است، دشمن می‌خواهد ما امروز پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و از آن غافل شویم. دشمن اگر راست می‌گوید و خیر ملت ما را می‌خواهد چرا فضای مجازی را تحريم نمی‌کند چون به نفعش است.

 

انتهای پیام
captcha