ملایر میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس
کد خبر: 4107265
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

ملایر میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: همزمان با شهادت بانوی بزرگ عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه، این شهرستان میزبان ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است که جزئیات آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

حسین فارسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر، امروز ۲۴ آذرماه، در جلسه هماهنگی آئین‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهرهای ازندریان و سامن تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال و مراسم تشییع و خاکسپاری از این ۲ شهید گمنام در حال انجام است تا بار دیگر با حضور پرشور مردم شهیدپرور ملایر، پیکر پاک و مطهر ۲ لاله گلگون کفن در شهر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید سرافراز آرام گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر بر لزوم فضاسازی سطح شهرستان و اطلاع‌رسانی‌های لازم و همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های پیش‌رو تاکید کرد و افزود: حماسه ۹ دی مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت مردم است.

وی تاکید کرد: تمامی ادارات‌، نهادها، مراکز فرهنگی، آموزشی و دانشگاه‌ها باید برنامه‌ها و جلسات بصیرت افزایی را در این ایام(دهه بصیرت) برگزار کنند و از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران در سطح این شهرستان نیز استفاده شود.

فارسی با تاکید بر اینکه برنامه‌های امسال حماسه ۹ دی و گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار سلمانی باید متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود، بر لزوم نصب بنر حماسه ۹ دی بر سر درب ادارات تاکید کرد و ادامه داد: برنامه محوری حماسه ۹ دی با حضور سخنران کشوری و آئین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha