تحویل ۱۱مسکن به مددجویان اسدآبادی
کد خبر: 4120339
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
به‌مناسبت دهه فجر

تحویل ۱۱مسکن به مددجویان اسدآبادی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از تحویل ۱۱ مسکن به مددجویان این نهاد به‌مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: یک باب مسکن به‌صورت نمادین در روستای طولیان علیا در این هفته تحویل داده خواهد شد.

مسکنفاطمه محرابی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: ۱۱ مسکن به‌مناسبت دهه‌ فجر به مددجویان اسدآبادی تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به تحویل نمادین مسکن در روستای طولیا‌ن علیا در دهه فجر گفت: این باب مسکن ۶۰ متر زیر بنا دارد و مبالغ هزینه شده برای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان وام مسکن روستایی از بنیاد مسکن و ۶۰ میلیون تومان وام بلاعوض از سوی کمیته امداد و ۵۰ میلیون تومان وام داخلی از صندوق امداد ولایت با سود چهار درصد پرداخت شده است.

محرابی افزود: هزینه صدور پروانه‌ ساخت رایگان و هزینه نظارت و طراحی این مسکن‌ها به‌صورت نیم‌بها بوده و در مجموع برای هر واحد ۲۱۰ میلیون تومان از منابع دولتی هزینه شده است.

وی همچنین از ساخت ۱۷ باب مسکن با مشارکت بنیاد علوی در روستاهای دهستان سیدجمال‌الدین خبر داد و گفت: هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن و ۷۵ میلیون تومان بلاعوض کمیته امداد و ۷۵ میلیون تومان بلاعوض بنیاد علوی اختصاص داده شده است.

محرابی با اشاره به تحویل 10 تن سیمان رایگان برای هر واحد از طرف بنیاد علوی بیان کرد: در صورت عدم کفایت منابع جهت مساعدت کمیته امداد به ازای هر واحد مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام کارگشایی داخلی اعطا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha