مسئولان کنترل تورم و افزایش تولید را در برنامه‌های اجرایی خود بگنجانند
کد خبر: 4130127
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

مسئولان کنترل تورم و افزایش تولید را در برنامه‌های اجرایی خود بگنجانند

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، تورم را از دغدغه‌های اصلی مردم ذکر کرد و افزود: می طلبد که همه مسئولان کنترل تورم و افزایش تولید را در برنامه‌های اجرایی خود بگنجانند.

بهزاد رحیمی، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد رحیمی، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی امروز، هفتم فروردین در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان در سال جدید گفت: امید است که سال جدید سالی نیکو و سرشار از موفقیت باشد و تحقق شعار سال سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی تورم را از دغدغه‌های اصلی مردم ذکر کرد و افزود: می‌طلبد که همه مسئولان کنترل تورم و افزایش تولید را در برنامه‌های اجرایی خود بگنجانند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زیربنای تحقق شعار سال در مجلس شورای اسلامی، بودجه سال ۱۴۰۲ بوده که با رویکرد مناسبی به مهار تورم و افزایش تولید پرداخته است.

وی، اشتغال و کارآفرینی را اولویت استان کردستان در راستای تحقق شعار سال ذکر کرد و ادامه داد: یکی از ابزارهای رشد اشتغال و کارآفرینی در استان، اعتبارات ماده ۱۸ است. برای هر استان در سال جاری مبلغی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از تولید واریز می‌شود.

رحیمی،‌ پیشرفت و دسترسی کامل به اعتبارات ماده ۱۸ در استان کردستان را در گرو سه عامل مولد سازی، وصول درآمدهای مالیاتی و وصول حقوق دولتی معادن ذکر کرد و گفت: تحقق این سه عامل می تواند بر افزایش اشتغالزایی و تولید در استان تأثیر‌گذار باشد.

وی بیان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر، یارانه ۳۱۵ هزار میلیارد تومانی مجلس برای خانوار و همچنین یارانه نان دو عامل مؤثر بر تحقق شعار سال است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگرچه افزایش حقوق به میزان ۲۰ درصد در نگاه اول مورد رضایت کارمندان دولت نخواهد بود، یادآور شد: افزایش معافیت‌های مالیاتی به ۱۰ میلیون تومان، می‌تواند کمکی برای جبران حقوق کارمندان دولت باشد؛ امید است در بلند مدت با مهار تورم، ارزش افزایش ۲۰ درصد حقوق‌ها درک شود.

انتهای پیام
captcha