حماس: عملیات جنین غافلگیری دشمن را نشان داد
کد خبر: 4148851
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

حماس: عملیات جنین غافلگیری دشمن را نشان داد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که مقاومت در کرانه باختری قدرتمند است و دشمن صهیونیستی قادر به یکسره کردن نبرد علیه مقاومت در جنین نیست.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حازم قاسم صبح امروز دوشنبه، 29 خرداد در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که جنین امروز بار دیگر ثابت کرد که به مقاومت ادامه می‌دهد و شکست‌ناپذیر است و دشمن صهیونیستی هر بار که می‌خواهد به مقاومت ضربه وارد کند، غافلگیر می‌شود.

قاسم اظهار کرد که دشمن صهیونیستی در این نبرد و هر نبردی که علیه ملت فلسطین وارد شود، شکست خواهد خورد و اشغالگران در این سرزمین جایی ندارند و به‌زودی باید شاهد مقاومت هرچه بیشتر فلسطینیان باشند.

وی اشاره کرد که دشمن صهیونیستی قصد ورود به اردوگاه جنین را داشت؛ اما با مقابله و عملیات قهرمانانه مقاومت و گیرافتادن نیروهایش در کمین مبارزان فلسطینی غافلگیر شد.

حازم قاسم بیان کرد که قدرت مقاومت در غافلگیرکردن دشمن با تاکتیک‌ها و ابزارهای جنگی مختلف بیانگر این است که مقاومت روز به روز قدرتمندتر شده و دامنه فعالیت آن نیز گسترده‌تر می‌شود.

گفتنی است، نظامیان اشغالگر اسرائیلی صبح امروز دوشنبه حملات گستردهای را به شهر جنین انجام دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای ارتش با همکاری گارد مرزی و نیروهای یگان عرب‌نما عملیات گسترده‌ای را علیه جنین آغاز کردند.

در پی یورش صهیونیست‌ها به جنین، مبارزان مقاومت فلسطین وارد درگیری مسلحانه شدیدی با آن‌ها شدند.

مبارزان مقاومت برای اولین‌بار از بمب‌های قدرتمند خود در جنین رونمایی کرده و آن را در مسیر خودروهای زرهی اسرائیلی منفجر کردند که طی آن 6 نظامی صهیونیست زخمی شدند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای اولین بار از سال 2004 در اقدامی جنایتکارانه با بالگرد مناطق مسکونی را در جنین بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تا این لحظه 3 فلسطینی در حمله به جنین به شهادت رسیده و 30 نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

اسامی شهدای جنین تا این لحظه بدین گونه اعلام شده است: خالد عزام عصاعصه 21 ساله، احمد یوسف صقر 15 ساله و قسام فیصل ابو سریه 29 ساله.

انتهای پیام
captcha