6 نظامی صهیونیست در عملیات کمین مقاومت جنین زخمی شدند/ شهادت جوان فلسطینی + فیلم
کد خبر: 4148752
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

6 نظامی صهیونیست در عملیات کمین مقاومت جنین زخمی شدند/ شهادت جوان فلسطینی + فیلم

نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به حمله خونبار صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین طی یک عملیات کمین شش نظامی صهیونیست را زخمی کردند.

حمله خونبار نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین/آماده یا 5 نظامی صهیونیست در عملیات کمین مقاومت جنین زخمی شدند

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه جنین یک تن از جوانان فلسطینی به نام خالد عزام  درويش عصاعصة (20 ساله) به شهادت رسید و دست‌کم 22 فلسطینی زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

 

خالد عزام  درويش عصاعصة، جوان مبارز فلسطینی

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی این درگیری بین نظامیان اشغالگر و نیروهای مقاومت فلسطین در جنین که از سحرگاه امروز، 28 خرداد آغاز شده همچنان ادامه دارد.

نیروهای مقاومت هم اعلام کردند که با پرتاب چند بمب دست‌ساز به سمت خودروهای زرهی نظامیان صهیونیست یکی از آنها را از کار انداختند.

گردان جنین وابسته به گروه سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که نیروهای آن با نظامیان صهیونیست در منطقه الجابریات اردوگاه جنین درگیر شدند.

این درگیری ساعاتی پس از آن صورت گرفت که نظامیان اشغالگر صبح امروز طبق روال همیشه با حمله به مناطق متعدد کرانه باختری شماری را بازداشت کردند که چند نفر از اردوگاه جنین بودند.

به دنبال آن ارتش رژیم اشغالگر در اردوگاه جنین با تیراندازی و پرتاب بمب دستی از سوی نیروهای مقاومت در واکنش به بازداشت فلسطینی ها روبرو شد که به تبادل آتش بین دو طرف انجامید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که دست‌کم شش نظامی صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت فلسطین در جنین زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha