حماس: عملیات جنین ناتوانی دشمن در توقف مقاومت را ثابت کرد
کد خبر: 4147851
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

حماس: عملیات جنین ناتوانی دشمن در توقف مقاومت را ثابت کرد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که عملیات قهرمانانه جنین ثابت کرد که مقاومت فلسطین قادر است دشمن صهیونیستی را غافلگیر کرده و ضرباتی سخت به ارتش آن وارد کند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حازم قاسم تصریح کرد که این عملیات تأکیدی مجدد بر شکست و ناتوانی دشمن صهیونیستی در توقف مقاومت و پیشبرد نبرد با مقاومت به نفع خود است.

وی اظهار کرد که مقاومت به وارد کردن ضرباتی سخت و کاری به اشغالگران اسرائیلی تا بیرون‌راندن کامل آنان از سرزمین فلسطین ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که در عملیات تیراندازی روز گذشته در نزدیکی جنین 5 صهیونیست از جمله 4 نظامی اشغالگر اسرائیلی زخمی شدند و مجریان عملیات هم به سلامت محل را ترک کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست: شمال کرانه باختری غزه دوم شده است

شهرک‌نشینان یهودی ساعاتی پس از عملیات تیراندازی در نزدیکی جنین، بار دیگر ارتش را به باد انتقاد گرفته و گفته‌اند به هیچ وجه در این منطقه احساس امنیت و آرامش ندارند.

شماری از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در نامه‌ای به فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به ناامنی در شمال کرانه باختری هشدار دادند.

شبکه عبری‌زبان کان اعلام کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست در این نامه تأکید کردند که شمال کرانه باختری به غزه دوم تبدیل شده و ارتش به سختی می‌تواند در این منطقه اقدامی انجام دهد.

«آریک مویال»، فرمانده تیپ شمال کرانه باختری نیز به ناتوانی ارتش در انجام مأموریت‌های خود در شمال کرانه باختری اذعان کرد و گفت نیروهای ارتش تلاش خواهند کرد امنیت را در این منطقه برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha