اهدای لوح نقره‌ای یوتیوب به مسئولان جایزه بین‌المللی قرآن دبی
کد خبر: 4149069
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

اهدای لوح نقره‌ای یوتیوب به مسئولان جایزه بین‌المللی قرآن دبی

مسئولان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی لوح نقره‌ای مبتکران یوتیوب را به دلیل تلاش‌های فعالانه در تقویت محتوا و ارتباط مناسب با مخاطبان دریافت کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از ammonnews، ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در این باره گفت: دریافت این لوح نقره‌ای نشان‌دهنده تلاش‌های مسئولان این جایزه برای تقویت محتوا و تعامل با مخاطبان به شکلی فعالانه است و جایگاه جایزه بین‌المللی قرآن دبی را به عنوان یکی از شاخص‌ترین پلتفرم‌های الکترونیک در زمینه مسابقات قرآن تقویت می‌کند.

وی افزود: همچنین کسب این جایزه در جذب تعداد بیشتری از کاربران و بینندگان کانال یوتیوب جایزه قرآن دبی و شبکه‌های اجتماعی وابسته به جایزه تأثیرگذار است.

احمد الزاهد، عضو کمیته برگزاری مسابقات نیز گفت: کسب این جایزه یک دستاورد است و بر جایگاه و شهرت جهانی این مسابقات صحه می‌گذارد.

وی افزود: کانال یوتیوب جایزه بین‌المللی قرآن دبی از محتوای قرآنی شاخص و کیفیت عالی برخوردار است و فعالیت‌های مختلف خود را با پخش مستقیم پوشش می‌دهد.

الزاهد تصریح کرد: همین امر سبب شده است که این شبکه با اقبال گسترده مردمی مواجه شده و تعداد مخاطبان کانال اخیرا به بیش از 870 هزار نفر(سابسکرایبر) رسیده است.

گفتنی است، یوتیوب لوح‌هایی به افراد اعطا می‌کند که جایزه بسیار ارزشمندی برای یوتیوبرها به شمار می‌رود، این لوح‌ها دارای سطح و ارزش متفاوتی هستند و هر کدام در صورت رسیدن به شرایطی، دست یافتنی می‌شوند که عبارتند از:

لوح نقره‌ای یوتیوب: رسیدن ۱۰۰ هزار سابسکرایبر

لوح طلایی یوتیوب: رسیدن به یک میلیون سابسکرایبر

لوح الماس سفید یوتیوب: رسیدن به ۱۰ میلیون سابسکرایبر

لوح الماس قرمز یوتیوب: رسیدن به ۱۰۰ میلیون سابسکرایبر

شرایطی که منجر به دریافت لوح نقره‌ای یوتیوب می‌شود، این است که باید سابسکرایبر کانال شما از ۱۰۰ هزار نفر بالاتر رود و در این هنگام است که می‌توانید برای دریافت جایزه لوح یوتیوب نقره‌ای به کانال اجتماعی یوتیوب درخواست دهید.

انتهای پیام
captcha