راه‌اندازی ابتکار «بسته قرآنی» در عربستان سعودی
کد خبر: 4155020
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

راه‌اندازی ابتکار «بسته قرآنی» در عربستان سعودی

معاونت امور قرآنی وابسته به تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی از راه‌اندازی ابتکار «بسته قرآنی» به منظور تقویت انگیزه حافظان قرآن کریم و دانش‌پژوهان علوم قرآن خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از یوم السابع، معاونت امور قرآنی تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی با همکاری اداره کل محافل و حلقه‌های مجازی قرآن کریم از راه‌اندازی ابتکار «بسته قرآنی» به منظور تقویت انگیزه و غنی ساختن تجربه حافظان قرآن کریم و دانش‌پژوهان علوم قرآن خبر داد.  

این ابتکار شامل هدیه بسته‌ای حاوی یک جلد از مصحف شریف و کتاب‌های آموزشی در علوم تفسیر، تجوید و تلاوت به حاضران در پویش‌های قرآنی و همچنین دانش‌پژوهان علوم قرآنی است.

سعد بن غویلب الندوی مدیر اداره امور قرآن تصریح کرد: با توجه به اهمیت قرآن کریم و رهنمودهای این کتاب الهی در زمینه اخلاق نیکو و عبادت واقعی، این اداره مصمم به اجرای این ابتکار است که هدف اصلی آن توزیع کتاب‌هایی در مورد علوم قرآنی، تفسیر، تلاوت و تبیین احکام و فضایل دینی در میان حافظان قرآن و دیگر دانش‌پژوهان است. 

علاوه بر قرآن کریم دیگر کتاب‌های موجود در این بسته شامل آثاری در زمینه آموزش و یادگیری قرآن، آداب تلاوت، احکام قرائت و تجوید و همچنین معرفی علم تلاوت و تجوید است که امکان تسلط بر فن تلاوت را برای قاری فراهم می‌کند.  

انتهای پیام
captcha