عزم جدی استاندار کردستان برای تسریع در حل مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن
کد خبر: 4167025
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

عزم جدی استاندار کردستان برای تسریع در حل مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن

استاندار کردستان از تصویب وصول هزینه مازاد آماده‌سازی متعارف اراضی مسکونی از محل منابع سازمان ملی با توجه به هزینه بالای تکمیل مسکن در استان خبر داد.

نشست احصا و حل مشکلات نهضت مسکن ملی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، 13 شهریور در نشستی که در راستای احصا و حل مشکلات نهضت مسکن ملی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، با تأکید بر تسریع در تصویب توافقات زمین و ارائه راهکار اجرایی برای تعیین سقف ریالی هزینه آماده‌سازی متعارف برای استان کردستان، در خصوص اراضی مازاد دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی را مطرح و با مدیرعامل و معاونان سازمان‌ملی زمین و مسکن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق اظهارات زارعی کوشا، مقرر شد جلسه‌ای در سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص اراضی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شود تا امکان استفاده از آنها جهت خانه‌دار کردن پرسنل دانشگاه و نیز استفاده در طرح نهضت ملی مسکن بررسی و نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود زمین با توجه به شرایط توپوگرافی استان، تأمین مسکن ملی را با چالش مواجه کرده است، اظهار کرد: با توجه به هزینه بالای آماده‌سازی مسکن در کردستان، هزینه آماده‌سازی متعارف در شورای مسکن استان مصوب و مازاد بر آن از منابع سازمان ملی مساعدت می‌شود.

یادآور می‌شود؛ در این نشست مواردی پیرامون اراضی تأمین شده نهضت ملی مسکن در استان کردستان و راهکارهای تأمین زمین در مریوان و کامیاران و مشکلات تعاونی‌های مسکن مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha