اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه 31 شهریور در شیراز
کد خبر: 4170309
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه 31 شهریور در شیراز

رئیس پليس راهنمايی و رانندگی استان فارس محدوديت‌های ترافيكی رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهريور در شيراز را اعلام كرد.

محدودیت ترافیکیبه گزارش ایکنا از فارس، صادق سلیمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح در طلیعه هفته دفاع مقدس و روز جمعه، 31 شهریورماه در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دلیل برگزاری رژه، شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابر خواهیم بود كه در این راستا پلیس راهنمايي و رانندگي با آمادگی کامل اقدامات لازم براي ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در کلیه معابر منتهي به مراسم رژه را انجام می‌دهد.

سلیمی در تشریح محدودیت‌های ترافیکی رژه 31 شهریورماه اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 6 صبح روز جمعه در مسیرهای فرهنگ شهر به سمت بلوار پاسداران روي پل معلم، ميدان معلم به سمت بلوار پاسداران اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار محلاتي جنوبي به سمت بلوار پاسداران، خيابان سبحاني به سمت بلوار پاسداران، بلوار پاسداران روی پل غیر همسطح یادگار امام (ره) به سمت تقاطع معلم و بلوار مطهری جنوبی ورودی کنارگذر به سمت بلوار پاسداران(راستگرد و پل يادگار امام) اعمال می‌شود.

انتهای پیام
captcha