برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کازرون تشریح شد
کد خبر: 4170310
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کازرون تشریح شد

فرمانده سپاه کازرون در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان از اجرای 435 برنامه بدین مناسبت خبر داد.

حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون امروز، 30 شهریورماه در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن تکریم یک هزار و 300 شهید کازرون گفت: دفاع مقدس یک گنجینه است و باید آموزه‌های آن را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار مختلف مردم در سنین مختلف اعم از پیر و جوان و زن و مرد به فرمان امام راحل در مقابل دشمنان ایستادند و با جانفشانی و ایثارگری برگ زرینی را در تاریخ این کشور رقم زدند.

حیاتی، حماسه‌آفرینی و پیروزهای دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران دانست و افزود: هر ساله در آستانه هفته دفاع مقدس و با دبیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی می‌شود.

وی با یادآوری اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال «ما متحدیم» انتخاب شده است، گفت: این شعار به دلیل همزمانی حلول ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت و هفته دفاع مقدس به‌منظور حفظ وحدت امت اسلامی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان انتخاب شده است.

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان اجرا می‌شوند، گفت:‌ طی این ایام 42 برنامه شاخص محوری و 3 برنامه شاخص کشوری در شهرستان کازرون اجرا خواهد شد.

وی برپایی نشست‌های جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، تجمع جوانان گام دوم انقلاب اسلامی، غبارروبی گلزارهای شهدا، یادواره شهدا، نهضت خاطره‌گویی در سطح مساجد و مدارس و... را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کازرون برشمرد.

حیاتی با بیان اینکه محوریت تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان مساجد هستند، گفت: توجه به مساجد و محور قرار دادن آن در تمامی برنامه‌ها باعث در امان ماندن جوانان، جامعه و انقلاب در برابر برنامه‌های دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه کازرون در ادامه سخنان خود با یادآوری نقش رزمندگان این شهرستان در دوران دفاع مقدس گفت:‌ این شهرستان با تقدیم یک هزار و 300 شهید، 2 هزار و 300 جانباز و 13 هزار رزمنده و ایثارگر نقش مهمی را در دوران ایفا کرده است.

انتهای پیام
captcha