بیانیه بسیج رسانه در محکومیت به شهادت رساندن خبرنگاران فلسطینی
کد خبر: 4174884
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

بیانیه بسیج رسانه در محکومیت به شهادت رساندن خبرنگاران فلسطینی

سازمان بسیج رسانه در محکومیت رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

شهادت مردم مظلوم فلسطین

به گزارش ایکنا از کردستان، سازمان بسیج رسانه در محکومیت رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه بیانیه‌ای صادر و از آمادگی فعالان رسانه‌ای ایرانی اسلامی برای اعزام و انعکاس اخبار مظلومیت‌های زنان و کودکان غزه را اعلام کرد. در این بیانیه آمده است:

حمله ددمنشانه رژیم کودکش صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان و تخریب منازل و مراکز درمانی نشان از خوی سبوعانه این رژیم دارد، حالا نیز این غده سرطانی برای اینکه مانع از اطلاع‌رسانی از این جنایت شود اقدام به شهادت رساندن خبرنگاران و تخریب مراکز رسانه‌ای می‌کند.

این جنایات بی‌شرمانه و هولناک بدون شک در سایه حمایت بی چون و چرای سران کشورهای غربی صورت می‌گیرد و ماهیت این رژیم پوشالی را بر تمام انسان‌های آزاده جهان نمایان‌تر می‌کند.

شهادت هفت نفر از خبرنگاران و عکاسان خبری فلسطینی را که در حال گزارش جنایات رژیم کودکش صهیونیستی بودند به تمام انسان‌های آزاده جهان به ویژه جامعه خبری تسلیت عرض می‌کنیم و خواهان آن هستیم تا سازمان‌های مدعی حقوق بشر و آزادی بیان در مقابل این وحشی‌گری‌ها بایستند و شرایط برای فعالیت امن اصحاب رسانه در فلسطین ایجاد شود.

امپراطوری امپریالیسم رسانه که در یوغ بندگی صهیونیست‌ها قرار دارد سعی در وارونه‌نمایی واقعیت داشته و به واقع جای جلاد و شهید را عوض می‌کند و خبرنگاران فلسطینی نیز که برای انعکاس اخبار مظلومیت‌های کودکان غزه ایثارگرانه به جهاد با دوربین‌های خود هستند مظلومانه به خاک و خون کشیده می‌شوند.

جامعه رسانه‌ای ایران خود را هم‌درد با خبرنگاران فلسطینی می‌کند و علاوه بر محکوم کردن جنایت رژیم سفاک صهیونیستی با آرمان والای آزادی قدس شریف اعلام آماگی می‌کند.

انتهای پیام
captcha