۲۷ میلیارد تومان برای درمان و بیمه مددجویان کردستانی پرداخت شد
کد خبر: 4177011
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

۲۷ میلیارد تومان برای درمان و بیمه مددجویان کردستانی پرداخت شد

رئیس اداره درمان، بهداشت و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان از هزینه کرد ۲۷ میلیارد تومان برای کمک به درمان و بیمه مددجویان در هفت ماهه امسال خبرداد.

ارائه خدمات درمانی به مددجویان امداد

آزاد زاهدی، رئیس اداره درمان، بهداشت و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت:  هم اکنون سه هزار و ۶۷۵ بیمار خاص، صعب العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

وی افزود: در هفت ماهه امسال ۲۷  میلیارد تومان برای ارائه ۲۵ هزار مورد خدمات درمانی، بهداشتی و بیمه ای مددجویان پرداخت شد.

رئیس اداره درمان، بهداشت و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: از این مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینه پرداخت کمک هزینه فرانشیز درمانی و تامین تجهیزات بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر و عادی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در زمینه کمک به رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده هزینه شده است، افزود: هشت میلیارد تومان برای  حق بیمه اجتماعی  ۳۳۰۰ مددجو پرداخت شد.

رئیس اداره درمان، بهداشت و بیمه های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان یادآور شد: این حق بیمه شامل زنان سرپرست خانوار، مجری طرح های اشتغال و روستائیان بوده است.

انتهای پیام
captcha