ارسال تجهیزات ورزشی به مناطق محروم کردستان
کد خبر: 4177067
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

ارسال تجهیزات ورزشی به مناطق محروم کردستان

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات ورزشی شامل تنیس روی میز،توپ فوتبال، توپ والیبال و ست لوازم ورزشی به مناطق محروم استان کردستان ارسال شد.

ارسال تجهیزات ورزشی به مناطق محروم کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، آمنه غلام‌ویسی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان دیروز، 29 مهر در آیین توزیع این تجهیزات در سنندج گفت: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات ورزشی شامل تنیس روی میز، توپ فوتبال، توپ والیبال و ست لوازم ورزشی به مناطق محروم استان کردستان ارسال شد.

وی افزود: در هر شهرستان با توجه به اولویت‌بندی‌های انجام شده ۱۰ منطقه محروم شناسایی شده است که این تجهیزات ورزشی تحویل مردم این مناطق خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه قرارگاه جهادی ورزش استان کردستان با مدیریت ورزش و جوانان و دبیری سازمان بسیج ورزشکاران شکل گرفته است، بیان کرد: تجهیزات ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی بین شهرستان‌ها و مناطق محروم توزیع می‌شود.

وی در ادامه گفت: تلاش ما این است با وجود اعتبارات محدود، تجهیزات ورزشی در اختیار شهرستان‌های مختلف به ویژه خانه‌های ورزش روستایی قرار دهیم.

غلام‌ویسی به تجهیز کردن ۹۰ خانه ورزش روستایی در استان اشاره کرد و یادآور شد: در طول سال و در مراسم‌های مختلف ارسال پک ورزشی به مناطق محروم در دستور کار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha