رژیم صهیونیستی حقایق را وارونه جلوه می‌دهد
کد خبر: 4178455
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
ماموستا فایق رستمی:

رژیم صهیونیستی حقایق را وارونه جلوه می‌دهد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز رژیم صهیونیستی با مظلوم‌نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق سعی در به خطا رفتن ذهن جامعه جهانی و سودجویی از این امر دارد لذا این امر وظیفه ما در قبال ملت مظلوم فلسطین را سنگین‌تر می‌کند.

فایق رستمی امام جمعه سنندج

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: خداوند متعال در آیه 38 سوره حج می‌فرماید: «إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ؛ مسلماً خدا از مؤمنان دفاع می‌کند، قطعاً خدا هیچ خیانت کار ناسپاسی را دوست ندارد». براساس این آیه مبارک خداوند خود از اهل ایمان دفاع خواهد به ویژه ایماندارانی که زیر بار ظلم هستند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی با مظلوم‌نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق سعی در به خطا رفتن ذهن جامعه جهانی و سودجویی از این امر دارد لذا این امر وظیفه ما را در قبال ملت مظلوم فلسطین سنگین‌تر می‌کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه با نگاه با تاریخچه تشکیل رژیم غاصب اسرائیل، حقیقت شکل‌گیری صهیونیسم غاصب برما روشن می‌شود، بیان کرد: تمام مسلمانان جهان باید هم صدا و متحد و یکپارچه از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنند چراکه صدها سال است که این رژیم غاصب چه در شرایط صلح و چه در شرایط جنگ مردم فلسطین را زیر بار ظلم و ستم خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: امروز هزاران کودک بی‌گناه بدون هیچ حمایتی در سخت‌ترین شرایط به دست رژیم صهیونیستی از بین می‌روند و سازمان حقوق بشر در برابر این نسل‌کشی ملت مظلوم فلسطین جز سکوت هیچ اقدامی نکرده و آمریکای خائن و مدعی به دلیل دنیال کردن اهدافش در منطقه از این اقدامات ضدبشری اسرائیل غاصب حمایت می‌کند.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه امروز دیگر سکوت در برابر این اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی از سوی هیچ کشور اسلامی قابل قبول نیست، گفت: ملت ایران همواره نه تنها از ملت مظلوم فلسطین بلکه از تمام مظلومان جهان دفاع کرده است و خواهد کرد.

وی افزود: آنچه امروز صهیونیسم جهانی را به تنگ آورده، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان است لذا این دشمنان دین و اسلام هیچگاه از دشمنی خود با مسلمانان دست نخواهند کشید و تمام تلاش خود را برای ظلم و ستم به مسلمانان جهان به کار گرفته‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز دیگر زمان آن رسیده که شعار دفاع از ملت مظلوم فلسطین جامه عمل پوشانیده و محقق شود، یادآور شد: شعار از مردم مظلوم فلسطین باید در عمل نمود پیدا کند چراکه شعار دادن صرف و سخن گفتن کافی نیست حمایت عملی کشورهای اسلامی از مردم فلسطین و قطع رابطه با رژیم صهیونیستی باید انجام شود.

انتهای پیام
captcha