شاهد قدرت جریان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی هستیم
کد خبر: 4178926
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

شاهد قدرت جریان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی هستیم

حجت‌الاسلام سادات با بیان اینکه رزمندگان فلسطینی راهبرد دفاعی صهیونیست‌ها را که مبتنی بر فناوری دیوار هوشمند و گنبد آهنین بود به سخره گرفتند، گفت: شاهد قدرت استراتژيک جریان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، درباره حوادث اخیر منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی گفت: علی‌رغم جنايات بی‌سابقه رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل در به خاک و خون کشیدن بی‌گناهان و کشتار وسیع کودکان و زنان بيگناه و تخریب منازل مردم بی‌پناه غزه و کرانه اشغالی، شاهد قدرت استراتژيک جریان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

وی افزود: هویت  این جبهه در سراسر فلسطین و بین ملت‌های آزاده دنیا ترمیم شده است و رزمندگان سلحشور فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی راهبرد دفاعی صهیونیست‌ها  که مبتنی بر فناوری دیوار هوشمند، ارتش تا دندان مسلح‌، سرویس اطلاعاتی و جاسوسی موساد و گنبد آهنین، تحت حمایت  قدرت‌های استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار بود را به سخره گرفته و هویت کاذب و پوشالی رژیم منحوس اسرائیل را متلاشی و روند اضمحلال آن را تسريع  بخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: رسالت نیروهای جبهه انقلاب با توجه به حجم شبهات مطروحه و بمباران خبری امپراطوری رسانه‌ای فریب و دروغ در وارونه جلوه‌ دادن حقایق و عوض کردن جای جلاد و مظلوم و بزک کردن چهره کریه قصابان عالم و ماله‌کشی بر جنایات بی‌شرمانه آنها در این مقطع حساس و تاریخی حیاتی است.

وی تأکید کرد: تبیین صحیح و بی‌شک روایت درست از این حوادث تاریخ‌ساز باعث سیادت و توافق جبهه انقلابی در داخل و عرصه بین‌الملل خواهد شد.

سادات اظهار کرد: امروز برخی غرب‌زده‌های وطنی و روشنفکران وابسته به همراه جماعتی از سلبریتی‌های بی‌درد، به واسطه منزلت و مرجعیت کاذبی که در اثر تساهل و تسامح برخی دولت‌های بعد از انقلاب در سایه غفلت نیروهای انقلاب در میان مردم کسب کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: با توجیهاتی مغالطه‌آمیز ضمن تحقیر دولت‌های انقلابی و القای ناکارآمدی و ایجاد روحیه یأس و نامیدی بین توده‌های مردم با بزرگ جلوه دادن قدرت‌های غربی هر گونه آزاد منشی و حریت و امید به رهایی و استقلال را در نطفه خفه کرده و تبدیل به سربازان هژمونی و بسط نظام سلطه در منطقه شده و شریک در جنایات قصابان عالم علیه  بشریت شده‌اند و لذا معرفی چهره حقیقی  این گروه‌ها و تنویر افکار عمومی رسالتی خطیر برای نیروهای متعهد و  انقلابی است.

انتهای پیام
captcha