آزادسازی ۱۲۴ زندانی جرائم غیرعمد در همدان
کد خبر: 4178930
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
از ابتدای سال

آزادسازی ۱۲۴ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی ۱۲۴ زندانی جرائم غیر عمد در استان از ابتدای سال خبر داد.

یدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه استان همدانیدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان ماه مهر، ۱۲۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده است، گفت: از مجموع افرادی که آزاد شدند، هشت نفر خانم و ۱۱۶ نفر آقا بودند‌. کل بدهی این افراد ۸۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که ۹ میلیارد و ۹۲۹ میلیون تومان از مجموع بدهی این افراد با گذشت شکات برطرف شد و ۶۶ میلیارد تومان نیز اعسار به تقسیط انجام شد.

وی با بیان اینکه کمک ستاد دیه از طریق تسهیلات و کمک‌های بلاعوض هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه، نذورات و خیرات و کمک‌های خود را به این افراد داشته باشند. تا خانواده‌ای را بتوانند از مشکلات نجات داده و از سایر آسیب‌های اجتماعی مصون کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۷۵ نفر در زمینه جرائم غیرعمد در استان همدان زندانی بوده که از بین این افراد چهار نفر خانم و مابقی آقا هستند. برای آزادسازی این افراد ۲۰ میلیارد تومان هزینه لازم است، این مبلغ از میزان گذشت شکات، اعسار به تقسیط و... کسر شده است.

انتهای پیام
captcha