اجرای 100 برنامه توسط بسیج جامعه زنان همدان همزمان با هفته زن
کد خبر: 4191511
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

اجرای 100 برنامه توسط بسیج جامعه زنان همدان همزمان با هفته زن

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین همدان شعار امسال هفته زن را «این سرزمین شیرزنان است، سردار» خطاب به سردار شهید سلیمانی دانست و گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر و زن بیش از یکصد برنامه توسط بسیج جامعه زنان استان همدان در حال برگزاری است.

میلاد حضرت فاطمهفرزانه رضیان، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک میلاد بانوی خوبی‌ها حضرت فاطمه‌الزهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، اظهار کرد: بانوان فهیم و همیشه در صحنه همدان چون همیشه پای آرمان‌های اسلام و انقلاب خواهند بود و به فضل خداوند با حفظ حیا و عفت، کید دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و با الگوگیری از زنان مقاوم و صبور، از صدر اسلام تا کنون، در برابر ظلم ایستاده و نسلی استکبارستیز و بصیر را تربیت خواهد کرد.

وی افزود: این روزها که همه جهان نظاره‌گر رنج مقدس مردم مظلوم فلسطین است بانوان ایران اسلامی نیز با زنان و کودکان غزه همدردی داشته و صدای مظلومیت و مقاومت آنها را فریاد زده و به گوش جهانیان برسانند که پیروزی از آن حق است و صبح ظفر نزدیک است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان شعار امسال هفته زن را «این سرزمین شیرزنان است، سردار» خطاب به سردار شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر و زن بیش از یکصد برنامه توسط بسیج جامعه زنان استان همدان در حال برگزاری است.

وی سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در کل استان توسط خواهران توانمند و خطیب، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، بازخوانی زندگی خواهر دباغ، مبارز خستگی ناپذیر با عنوان بانویی از دیار الوند را از برنامه‌های بزرگداشت مقام زن در همدان برشمرد و افزود: برگزاری جشن مادر و فرزندی ویژه بچه‌های مهدهای قرآنی با عنوان دست بوسی مادران، برگزاری اردوهای جهادی با هدف فرزندآوری و افزایش جمعیت و برگزاری جشن‌های کوثر با حضور فرزندان خواهر دباغ با محوریت هویت اسلامی زن مسلمان و زن تراز انقلاب از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

رضیان از همایش ویژه اصناف به ویژه آرایشگران در این هفته خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خواهران در رشته‌های تکواندو، دو میدانی، دارت،کاراته، آمادگی جسمانی، والیبال و بازی‌های بومی محلی و دیدار از مادران شهد از دیگر برنامه‌های این هفته در همدان است.

وی تقدیر از بانوان نخبه و فعال در زمینه‌های علمی، ورزشی، هنری، تجلیل از مادران دهه 70 دارای سه فرزند به بالا، نشست‌ها و جلسات بصیرتی با محوریت جهاد تبیین پویش نذر خون، سرکشی و حضور در مراکز سالمندان، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از مادران و نوزادان تازه متولد شده را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: آزادسازی زندانیان زن با جرایم غیر عمد و ده‌ها برنامه فرهنگی و مذهبی، مولودی خوانی در مساجد، حسینه‌ها و .. از دیگر برنامه‌های این ایام در استان همدان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان دبا اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مختلف بانوان مبنی بر نقش آفرینی بانوان در مسئله انتخابات، ابراز کرد: امیدواریم همچون گذشته بانوان فهیم و سربلند استان همدان در این عرصه نیز با مشارکت حداکثری خود و تشویق خانواده برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات استان رقم بزنند.

 

انتهای پیام
captcha