جشن میلاد کوثر قرآن در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4191548
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

جشن میلاد کوثر قرآن در ملایر برگزار می‌شود

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: جشن میلاد کوثر قرآن، حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایرفرشاد کشاورزیان، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده برنامه‌های مختلفی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در حال برگزاری است.

وی از برگزاری جشن میلاد کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن  خبر داد و افزود: این جشن توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با همکاری موسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت ستاره های یاسین و بسیج هنرمندان  در ساعت 10 تا 12 روز پنج شنبه 14 دی ماه در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات عفاف و حجاب به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با همکاری بسیج هنرمندان، موسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت ستاره‌های یاسین و گروه جهادی دستان مهربان در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برپا شده که محصولات آن با 20 درصد تخفیف به مراجعین ارائه می‌شود.

وی همچنین از اجرای نمایش «آماسه» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه در تماشاخانه باران خبر داد و افزود: این نمایش برگزیده سی و پنجمین جشنواره تئاتراستان همدان، از ۱۷ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر در استان آذربایجان شرقی «شهر تبریز» به رقابت با سایر نمایش‌های راه یافته به این جشنواره‌ می پردازد.

کشاورزیان همچنین برگزاری عصر شعر به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور شعرای استانی و شهرستانی در 13 دی ماه در مسجد شهر جوکار را نیز از دیگر برنامه‌های این ایام در شهرستان ملایر برشمرد.

انتهای پیام
captcha