فرش قدومش بال ملائک است
کد خبر: 4191554
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

فرش قدومش بال ملائک است

امروز با تولد ریحانه النبی رستگاری برای زمینیان هدیه خواهد شد خانه وحی، با درخشش نامش، روشن‌‏تر و نام مقدس فاطمه(س) نشانه ‏ای می‌شود بر حرمت زن، تا دیگر رنگ چهره‏‌ها با شنیدن صدای تولد دختران، کبود نشود.

 فرش قدومش بال ملائک است / زیباترین بهانه هستی خوش امدیداینجا شهر مکه است و امروز 20 جمادی‌الثانی، تاریکی شب راهش را گم کرده و در سحرگاهان پنهان شده و ملتمسانه فجر صادق را می‌طلبد، انگاری خبری در راه است خانه پیامبر مهربانی‌ها امروز چه غوغایی است؛ غوغایی ار سر عشق و پایکوبی فرشتگان و روز شادی همه عاشقانی که منتظر مهمانی از بهشتند، آن هم چه مهمانی! پیامبر و همسرش خدیجه سر از پا نمی‌شناسند و منتظر لحظه قدوم ریحانه نور که بار درخت نبوت را برگیرند.

سکوتی عجیب شهر را فرا گرفته است، ثانیه‌ها نفس‌های خود را در قلب ساعت زمان حبس کرده‌اند، رؤیای آرامشی در اعماق کائنات رقم زده و باعث شده است تا ساکنان آسمان پیشاپیش، حوالیی حلولِ کسی در زمین به هلهله بنشینند؛ کسی که مضمون شفاف بهانه آفرینش است؛ هلهله‌‎ای زمین و زمان را فرا می‌گیرد عشق متولد می‌شود خاك وجود عالمیان، با شبنم عشق دختری از جنس بهشت گل می‌شود و درخت آفرینش به شوق این فرشته آسمانی گل می‌کند. آسمان خنده کنان و زمین پایکوبی و زمین چه مغرور می‌شود به وجود گل هستی و ملائک زمان و زمین را گلباران می‌کنند، از خانه خدیجه نوری می‌درخشد که خورشید عالم تاب در برابر تشعشع‌اش سجده می‌کند.

مکه، لبریز عطر یاس، می‌شود، بوی بهترین عطرهای بهشتی فضا را آکنده است، ملائک، صف به صف در انتظارند و سبدهای گل در دست، همه شادند، راهش را با گل‌های بهشتی آزین بسته‌اند ،فرش قدومش، بال ملائک و چراغ راهش نور الهی است.

دختر زیبای بهار می‌آید میلادش تولد بهاراست؛ تولد آب است و تولد هر چه پاکی و زلالی، میلادش از هر سو رحمت است. دختران به خود ببالید که فاطمه آمده است دیگر زنده به گور شدن‌ها را از یاد ببرید و به گل وجود خود افتخار کنید فاطمه(س) آمده تاج سر عالمیان، وبوی عطر یاس مشام زمین و زمان را معطر کرده است، امتداد مسیر انبیا آمده تا سلسله نبوت زنجیر وار تا امتداد مسیر نور به بی‌نهایت برسد و طریق انبیا ابتر نماند. زهرای زیبایی‌ها آمده تا همه چیز زیبا و محبت، عاطفه آغاز شود... و فاطمه(س) آمد تا...علی، حیدر کرارشود و بشارت باد بر اهالی زمین که سیب سرخ بهشت، جوانه زده است! «انا اعطیناک کوثر» و امروز با تولد ریحانه النبی رستگاری برای زمینیان هدیه خواهد شد خانه وحی، با درخشش نامش، روشن‏‌تر و نام مقدس فاطمه(س) نشانه‌ای باشد بر حرمت زن، تا دیگر رنگ چهره ‌ها با شنیدن صدای تولد دختران، کبود نشود.

فاطمه‌ای گل‌واژه آفرینش، فاطمه‌ای بزرگ بانو، نام تو، جامع کمالاتت و گویای عصمت توست. بانوان را تو سروری، مادر یازده خورشید، آمدی و لبخند تو رایحه سبز ایمان را تکرار کرد، خوش آمدی بانو، خوش آمدی ریحانه خدا، خوش آمدی زیباترین بهانه هستی،  تولدت مبارک باد.

 یادداشت: فاطمه رحمتی

انتهای پیام
captcha