آمار شهدای غزه از 24 هزار و 400 نفر عبور کرد
کد خبر: 4194439
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
در صدوسومین روز جنگ غزه

آمار شهدای غزه از 24 هزار و 400 نفر عبور کرد

 وزارت بهداشت غزه در صدوسومین روز از نبرد طوفان الاقصی از افزایش شمار شهدای غزه به ۲۴۴۴۸ نفر خبر داد و وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای خواستار قرار دادن سازمان‌های وابسته به شهرک‌نشینان صهیونیستی در فهرست تروریسم بین‌المللی شد.

 به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطنیان غزه به ۲۴۴۴۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت غزه با اعلام این خبر افزود: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ جنایت علیه خانواده‌های فلسطینیان در غزه مرتکب شده که ۱۶۳ شهید و ۳۵۰ مجروح به دنبال داشته است.

وزارت بهداشت غزه در همین حال با احتساب شهدا و مجروحان فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: شمار قربانیان این حملات از آغاز تجاوزگری رژیم صهیونیستی و جنگ غزه در 7 اکتبر (15 مهر ماه) و آغاز عملیات طوفان الاقصی  تا کنون به غزه به ۲۴۴۴۸ شهید و ۶۱۵۰۴ مجروح افزایش یافته است.

درج نام شهرک‌نشینان در فهرست تروریسم بین‌المللی

روسیا الیوم نیز گزارش داد: وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای خواستار قرار دادن سازمان‌های وابسته به شهرک‌نشینان صهیونیستی در فهرست تروریسم بین‌المللی شد و در بیانیه‌ای تصریح کرد: تجاوزات و جنایات سازمان یافته و مسلحانه استعمارگران علیه شهروندان فلسطینی زمین‌ها و خانه‌هایشان در روزهای گذشته شاهد تشدیدی قابل ملاحظه در کرانه باختری از جمله قدس شرقی بوده است.

 وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود تاکید کرده که تشدید حاصل در جنایات شهرک‌نشینان نشانه روشنی است که دولت رژیم صهیونیستی مواضع بین‌المللی و آمریکایی درباره مخالفت با شهرک‌سازی را نادیده می‌گیرد و نیز اثبات کننده آن است که قطعنامه‌ها و تحریم‌های برخی کشورها علیه شهرک‌نشینان ناکافی است.

آمار شهدای غزه از 24 هزار نفر عبور کرد

این وزارتخانه همچنین بیان کرد که آنچه امروز مطلوب است، پیوند دادن موضع بین‌المللی و امریکایی در رد تروریسم شبه نظامیان استعمارگر با تحریم‌هایی است که رژیم صهیونیستی را مجبور به حذف و خلع سلاح آنان می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: نباید به قرار دادن اسامی شهرک‌نشینان در فهرست مسافران ممنوع‌الورود به آمریکا یا برخی کشورهای اروپایی اکتفا کرد، بلکه ضروریست که تمامی سازمان‌ها و مجامع شهرک‌سازی تروریستی را در فهرست تروریسم بین‌المللی قرار داد.

حماس حمایت تسلیحاتی آلمان از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تصمیم دولت آلمان برای ارسال ده‌ها هزار گلوله تانک برای ارتش رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم کرد.

آمار شهدای غزه از 24 هزار نفر عبور کرد

باسم نعیم گفت: آلمان با این کار شریک مستقیم جنگ و جنایت علیه ملت فلسطین خواهد بود و مسئولیت سیاسی و اخلاقی جنایات جنگی دولت جنایتکار اسرائیل و نسل‌کشی آن در نوار غزه متوجه این کشور نیز خواهد بود.

نعیم تصریح کرد که آلمان از تجربه‌های گذشته درس نگرفته و بار دیگر در راستای تاریخ پر از اشتباه و خطای خود در حق بشریت گام برمی‌دارد.
وی گفت ملت فلسطین هرگز نه فراموش خواهد کرد و نه خواهد بخشید کسانی را که در این جنگ علیه مردم غزه شریک بودند یا از دشمن جنایتکاری که همه نوع جنایتی را مرتکب شده، حمایت کردند. 

انتهای پیام
captcha