شهادت ۶۹ فلسطینی در ۲۴ ساعت/ شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۳۴۱ نفر رسید
کد خبر: 4205462
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
در ۱۶۰امین روز جنگ غزه

شهادت ۶۹ فلسطینی در ۲۴ ساعت/ شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۳۴۱ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین امروز پنج‌شنبه آمار جدید شهدای باریکه غزه در نتیجه تداوم حملات رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۳۴۱ نفر و مجروحان به ۷۳ هزار و ۱۳۴ نفر خبر داد که ۷۲ درصد از آن‌ها زن و کودک هستند.
ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر مرتکب ۷ قتل عام دیگر در باریکه غزه شد که طی آن ۶۹ نفر شهید و ۱۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

در شرایط کنونی بیش از هفت هزار فلسطینی در شمار مفقودان و زیر آوارماندگان قرار دارند که نیروهای امدادی به دلیل ادامه جنگ و کمبود امکانات، توانایی دسترسی به آنها را ندارند.

تقدیر حماس از عدم همکاری اطلاعاتی عشایر غزه با اشغالگران
 

جنبش مقاومت اسلامی حماس هم طی بیانیه‌ای اعلام کرد از موضع ملی مسئولانه خانواده‌ها و عشایر غزه مبنی بر عدم همکاری با دشمن صهیونیستی و طرح‌های خبیثانه آن قدردانی می‌کند.
مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گزارش داد که جنبش حماس با تقدیر از خودداری عشایر غزه در عدم همکاری اطلاعاتی با اشغالگران افزود: موضع سران عشایر و خانواده‌های سرشناس در غزه بیانگر حمایت از مقاومت و دولت غزه و سرویس‌های امنیتی و پلیس آن است.
این جنبش اشاره کرد که موضع عشایر و خانواده‌های سرشناس در غزه وحدت و انسجام جامعه فلسطین پشت گزینه مقاومت و وحدت ملی را ثابت می‌کند و بیانگر مخالفت آن‌ها با تلاش‌های دشمن در راستای ایجاد اختلاف و برهم زدن وحدت ملی فلسطینیان است.

انتهای پیام
captcha