اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در همدان
کد خبر: 4197406
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در همدان

معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اکران فیلم‌های سینمایی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن در سینماهای فلسطین و فرهنگ همدان خبر داد. 

جشنواره فیلم فجربه گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هادی فیض منش، معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اکران فیلم‌های سینمایی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن در سینماهای فلسطین و فرهنگ همدان خبر داد. 

وی افزود: آیین افتتاحیه چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در همدان، پانزدهم بهمن‌ماه، ساعت ١٨ با حضور چهره‌های هنری، اهالی سینما، رسانه‌ها و عموم مردم در سینما قدس برگزار می‌شود. 

معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن دعوت از مردم فهیم همدان برای تماشای فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر گفت: مردم فهیم و هنردوست همدان برای تماشای فیلم‌ها بلیط اینترنتی تهیه کنند و دستگاه‌های دولتی هم می‌توانند برای اکران اختصاصی با معاونت هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی کنند. 

وی اظهار کرد: امسال ۳۳ فیلم در جشنواره اکران خواهند شد و سهم همدان ۱۶ فیلم است که در سینماهای فلسطین و فرهنگ اکران خواهند شد. در کنار تماشای فیلم اهالی سینما هم می‌توانند در حاشیه برنامه‌ها جلسات و دوره‌های نقد و بررسی داشته باشند و از نظرات کارشناسی همدیگر بهره ببرند.

فیض منش در پایان گفت: فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، «پرواز ۱۷۵» به کارگردانی محمدحسین حقیقت، «شکارحلزون» به کارگردانی محسن جسور، «ظاهر» به کارگردانی حسین عامری، «ملکه آلیشون» به کارگردانی ابراهیم نورآورمحمد، «دروغ‌های زیبا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم، «شور عاشقی» به کارگردانی داریوش یاری، «معجزه پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی، «میرو» به کارگردانی حسین ریگی، «نبودنت» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی، «نپتون» به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان و «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق، فیلم‌هایی هستند که در سینماهای همدان اکران خواهد شد که در زمان اکران امکان جابجایی فیلم‌ها هم وجود دارد.

انتهای پیام
captcha