رأی ملت یک موشک نقطه‌زن است
کد خبر: 4199220
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

رأی ملت یک موشک نقطه‌زن است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان گفت: هر رأی ملت یک موشک نقطه زن است و همه با خانواده‌ها پای صندوق‌های رأی می‌آییم و به کوری چشم دشمن در صحنه انتخابات نیز برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام افزوده خواهد شد.

حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان، امروز یکشنبه 22 بهمن‌ماه در جمع راهپیمایان ملایری در حماسه اقتدار ملت ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال را بی‌نظیر و ستودنی دانست و اظهار کرد: تقارن اولین روز از ماه پر برکت شعبان با حماسه 22 بهمن انقلاب اسلامی برای همه ما بسیار فرخنده و میمون است و امروز با این حضور اعلام کنیم که ما وارث همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های انبیا، اولیا و صلحا هستیم.

وی با اشاره به اینکه این حضور عظمت و بزرگی انقلاب و ملت را به دنیا ثابت کرد، افزود: قدم به قدم راهپیمایی و این حضور میدان نبرد و جهاد بود و امروز شما با همه شور و عشق نبرد کردید.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان خطاب به راهپیمایان ملایری تصریح کرد: امروز دنیا دید کف خیابان‌های ما عاشقان سیدالشهدا(ع) با همه وجود خود آمدند، این فاصله چند کیلومتری میدان نبرد شما بود که به پای دفاع از ارزش‌های اسلام، قرآن، دین و ولایت آمدید.

 وی با تأکید بر اینکه این حضور گسترده دشمن را یک بار دیگر نا امید کرد،  افزود: بی‌شک حماسه حضور ملت ایران یک بار دیگر محاسبات دشمن را به هم ریخت و این غیرت و بزرگی ملت ایران ستودنی است.

رضانیا با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد ملت از نظام و ارزش‌ها نا‌امید شده است، تصریح کرد: ملتی که پای دین خداو عشق به ولایت ایستاده همیشه در صحنه است عظمت و بزرگی خود را بله دنیا ثابت کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول 45 سال گذشته سختی‌ها و مشکلات زیادی را از سوی دشمن متحمل شده اما این سختی‌ها روز به روز ملت ایران را مقتدرتر از گذشته کرده است، افزود: گام به گام این ملت عصبانیت دشمن را بیشتر می‌کند، اما دنیا و دشمنان ما بدانند که ما ملت بزرگ در روزهای سخت هستیم و پای همه ارزش‌هایمان ایستاده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان تأکید کرد:  ما امتحان‌های بزرگی را پس داده‌ایم  و هر جا ملت در صحنه آمد پیروز میدان بوده چراکه ملتی که روحیه شهادت و ایثار را در خون خود دارد در طول 45 سال گذشته نشان داده هرگز شکست نخواهد خورد، امروز برنده واقعی میدان نبرد شما ملت بودید که این امتحان بزرگ را پس داده و دل امام زمان(عج) را شاد کردید.

وی با بیان اینکه  این ملت به پیروی از آرمان‌های امام و شهدا مسیر 45 ساله خود را با افتخار طی کرده و در برابر همه سختی‌ها ایستاده ابراز کرد: بی‌شک ملت ایران  به تبعیت از رهبری و ولایت این مسیر را ادامه خواهد داد.

رضانیا با تأکيد بر مشارکت حداکثری مردم در حماسه 11 اسفند، گفت: هر رأی ملت یک موشک نقطه زن است و همه با خانواده‌ها پای صندوق‌های رأی می‌آییم و به کوری چشم دشمن در صحنه انتخابات نیز برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام افزوده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha