منتظر ظهور امیدوار است
کد خبر: 4201520
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
صباحی:

منتظر ظهور امیدوار است

امام جمعه کازرون با بیان اینکه منتظر واقعی به وضعیت موجود جهان قانع نیست و به آینده بعد از ظهور امیدوار است، افزود: شخص منتظر شخص امیدوار و آگاه به ظهور است.

منتظر ظهور امیدوار استبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرون امروز، 4 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار کرد: افضل اعمال امت اسلام در انتظار فرج بودن است. شخص منتظر به وضعیت موجود جهان قانع نیست و به آینده بعد از ظهور امیدوار است و شخص منتظر شخص امیدوار و آگاه به ظهور است.

صباحی با بیان اینکه باید با  تمام وجود منتظر ظهور باشیم زیرا در احادیث بالاترین عمل در انتظار فرج بودن است، افزود: به همان اندازه که به یاد امام زمان(عج) هستیم، مورد نظر حضرت خواهیم بود زیرا حلقه اتصال شیعه با امام زمان(عج)، انتظار فرج است.

امام جمعه شهرستان کازرون اظهار کرد: در دوران انتظار باید مراقب اعمال خود باشیم و شاخصه‌های انتظار ظهور را رعایت کنیم و به عنوان یک تکلیف به انتظار نگاه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ارتباط با امام زمان(عج) از شاخص‌های یک مومن واقعی و یک فرد ولایت‌مدار است، گفت: انتظار باید به زندگی ما رنگ و بو دهد و شناخت زندگی یک فرد باید با شاخصه‌های انتظار دیده شود.

صباحی با تصریح اینکه ارزش عمر و ایمان ما به شاخصه‌های انتظار در زندگی بستگی دارد، افزود: ارتباط با نائب امام زمان(عج) ارتباط با خود حضرت حجت (عج) است که تمام وجود ما به آن بستگی دارد.

امان جمعه کازرون به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: مردم به اهمیت انتخاب پی برده‌اند زیرا قوت و قدرت کشور با حضور مردم در صحنه‌ها شکل می‌گیرد. انتخابات در ایران برای کشور سرنوشت‌ساز است و کسی که انتخاب می‌کند در حقیقت به آینده مملکت اهمیت می‌دهد.

امام جمعه کازرون به 19 شاخصه کاندیداهای اصلح مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان  از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: با نگاه به شاخصه‌های مقام معظم رهبری وظیفه داریم، انتخاب اصلح را داشته باشیم ضمن اینکه به تمام کاندیداها احترام می‌گذاریم.

صباحی در ادامه با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اینکه امروز غزه، مهم‌ترین موضوع جهان اسلام است از مردم و خصوصا کاندیدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان خواستار توجه و اهمیت در این موضوع شد.

انتهای پیام
captcha