حماس فلسطینیان را به حضور در مسجدالاقصی در اولین جمعه ماه رمضان فراخواند
کد خبر: 4205474
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

حماس فلسطینیان را به حضور در مسجدالاقصی در اولین جمعه ماه رمضان فراخواند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان شد.

 

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، حماس در بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی در اولین جمعه ماه مبارک رمضان شد.

در بیانیه حماس آمده است: در آستانه اولین جمعه از ماه مبارک رمضان قرار داریم و از همه در قدس اشغالی و کرانه باختری و اراضی ۴۸ می‌خواهیم که در دفاع از مسجدالاقصی در برابر تحرکات دشمن صهیونیست در این برهه حساس از تاریخ جهادی ملت و امت ما علیه اشغالگران جنایتکار آماده باشند.

حماس با بیان اینکه خواهان مشارکت گسترده برای مقابله با محاصره مسجدالاقصی از سوی اشغالگران هستیم، اضافه کرد: غزه سرافراز که طوفان الاقصی را در حمایت از مسجدالاقصی به راه انداخت و همچنان با گذشت ۱۶۰ روز، حماسه جهادی علیه دشمن جنایتکار رقم زده و ساکنان استوار آن در برابر شنیع ترین جنایات جنگی از گرسنگی تا کوچاندن و کشتار، پایداری کرده، از شما می خواهد که در معراجگاه پیامبر اکرم(ص) به سمت نماز و جهاد بشتابید.

در این بیانیه آمده است: مسجدالاقصی امروز قبله مسلمانان در جهاد است. ما از فلسطینیان در قدس اشغالی می‌خواهیم که در مسجدالاقصی حضور مستمر داشته باشند. به سمت مسجدالاقصی بروید. مرابطین در مسجدالاقصی با شما عهد می‌بندند که از هیچ تلاشی برای حفظ مسجدالاقصی دریغ نکنند تا با عربده‌کشی شهرک‌نشینان مقابله کرده و همه قید و بندهای اعمال شده از سوی جنایتکاران را درهم بشکنند.

انتهای پیام
captcha