نمایشگاه قرآن همدان در ملایر برپا می‌شود
کد خبر: 4206383
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۰

نمایشگاه قرآن همدان در ملایر برپا می‌شود

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در این شهرستان از 7 تا 13 فروردین‌ماه خبر داد.

نمایشگاه قرآنفرشاد کشاورزیان، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره  برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان همدان در شهرستان ملایر است.

وی افزود: این نمایشگاه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و با همکاری ادارات، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان ملایر با شعار «می‌خوانمت» برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به بخش‌های مختلف این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه همراه با عرضه کتب مذهبی و ادعیه، محصولات فرهنگی و قرآنی، مشاوره دینی و مذهبی، کتب ایثار و شهادت، خوشنویسی آیات قرآن، طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان، مسابقه، کرسی تلاوت، صنایع دستی قرآن، جزء‌خوانی و آثار پژوهشی است.

کشاورزیان زمان برگزاری این نمایشگاه را ۷ تا ۱۳ فروردین جاری مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان اعلام کرد و  افزود: ساعت بازدید این نمایشگاه ۱۵ تا ۲۱ و مکان آن نیز واقع در ملایر، خیابان شهید رجایی، سرای فرهنگ و هنر شهرداری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha