پليس با مجاهدت در جهت امنيت مردم افتخارآفرينی می‌کند
کد خبر: 4206690
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
استاندار کردستان:

پليس با مجاهدت در جهت امنيت مردم افتخارآفرينی می‌کند

اسماعيل زارعی‌کوشا با بيان اينکه نیروی انتظامی استان کردستان در مأموريت‌ها در طول سال خوش درخشيد، گفت: پليس با مجاهدت در جهت امنيت مردم افتخارآفرينی می‌کند.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان و علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعيل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، سوم فروردین‌ماه در قرارگاه نوروزی پليس با اشاره به اینکه پلیس در جهت ايجاد امنيت و آرامش مردم مجاهدانه پای کار بوده و اين خود مايه افتخار است، گفت: نیروی انتظامی استان در مأموريت‌ها خود در طول سال خوش درخشيد، که اين مهم حاصل ايثار و از خودگذشتگی مجموعه کارکنان انتظامی است.

وی با بيان اينکه پليس در جهت آرامش مردم فداکاری می‌کند، بیان کرد: پليس در استان از محبوبيت خوبی برخوردار است و اين اعتماد در سايه مردم‌داری و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی پليس حاصل شده است.

استاندار استان کردستان به اقدامات انتظامی استان اشاره و بیان کرد: بخش عمده‌ای از اقدامات پليس مجاهدت‌های خاموش است که اين همه رشادت‌ها در جهت امنيت و آرامش روانی شهروندان است و قابل تقدير است.

علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در ابتدای اين نشست با بيان اينکه پليس استان در راه امنيت و آسايش روانی شهروندان با جان و دل پای کار است، گفت: اقدامات خوبی از ابتدای سال تاکنون در موضوع مبارزه با سرقت انجام شده است که به کاهش 7 درصدی سرقت‌های مهم در استان می‌توان اشاره کرد.

وی به اقدامات پليس در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در استان پرداخت و افزود: در سال گذشته پنج ميليون و 500 هزار مواد محترقه در کردستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف يک تن و 266 کيلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر با اولويت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha