به گزارش ایکنا از همدان، میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، امروز ۱۷ خردادماه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۹ پرونده در قرارگاه بررسی شده است که یکی از این پروندهها مربوط به تخلف یکی از مدیران دستگاه خدمت رسان بود. این مدیر با وجود بومی بودن از مهمان سرا استفاده شخصی کرده و هزینه زیادی را ایجاد کرده بود که با پیگیری چند ماهه این مدیر برکنار شد.
وی افزود: در موضوع قطعی آب نیز با همکاری چهار گروه مطالبه گری و ۴۰ کارشناس، ۱۰ گزارش ترک فعل تهیه شد اما تغییر مدیریتی صورت نگرفت.
صابریون ادامه داد: در حال حاضر سامانه سو، آماده دریافت مطالبات مردمی است و این مطالبات به دستگاههای اجرایی ارجاع داده میشوند که ۷۹ دستگاه عضو این سامانه هستند و پاسخگویی و پیگیری را انجام میدهند.
انتهای پیام