اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
کد خبر: 4207203
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
‌امام جمعه خوی:

اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی گفت: برای اینکه جهاد همگانی برای تحقق شعار سال شکل گیرد لازم است در این زمینه جهاد تبیین صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام جمعه خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی به نقل از معاون روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام جمعه خوی امروز 7 فروردین در نشست صمیمی با فعالان هیئت‌های مذهبی، روحانیون، مداحان و خادمان مساجد که در این شهرستان برگزار شد، گفت: تحقق شعار سال در گروی جهاد همه بوده و برای اینکه موضوع فوق تحقق پیدا کند باید اهمیت ورود به این مسئله برای آحاد مردم تبیین شود.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با آغاز ماه رمضان را تبریک گفت، افزود: از فرصت پیش آمده برای تزکیه نفس باید حداکثر استفاده را ببریم، تا امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته آغاز کنیم.

امام جمعه خوی ضمن اینکه نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال « جهش تولید با مشارکت مردم» را یادآوری کرد، افزود: برای اینکه در رشد کمی و کیفی تولید موفق باشیم و اقتصاد کشور در مسیر بهبود قرار گیرد لازم است موفقیت‌های گذشته را نیز بررسی کنیم که در اینجا جهاد تبیین ضرورت پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با بیان اینکه نقد و تبیین باید در کنار یکدیگر مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: ضمن اینکه موفقیت‌ها و دستاوردها را برمی‌شماریم از نواقص، ایرادات و مشکلات موجود نیز نباید غفلت بورزیم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند و درراستای مطالبه‌گری از مسئولان گام بردارند تا منویات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها به ویژه عرصه‌های اقتصادی یکی پس از دیگری جامه عمل به خود بپوشد.

امام جمعه خوی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به فرهنگ و سنت حسنه دستگیری از نیازمندان در طول سال، گفت: گام برداشتن در این زمینه بخشی از سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است که در ماه مبارک رمضان و ایام مشابه بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

انتهای پیام
captcha