نماز وحدت در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 1420084
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
با هدف تحقق نام سال؛

نماز وحدت در اسدآباد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: امام جمعه اسد‌آباد از برگزاری نماز وحدت ظهر و عصر، در هر چهارشنبه خبر داد و گفت: هر هفته در یکی از مساجد شهرستان اسد‌آباد با حضور مسئولان و مردم نماز وحدت اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسد‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از همدان، گفت: با هدف تحقق نام سال و ترمیم چالش‌ها و ایجاد انسجام و وحدت هر چهارشنبه نماز وحدت با حضور مسئولان و مردم در یکی از مساجد شهرستان اسد‌آباد اقامه می‌شود.

وی افزود: با توجه به طرح نام سال مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از طرف مقام معظم رهبری، لازم بود که گام مثبتی در راستای تحقق این نام در شهرستان برداشته شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بیان کرد: نماز وحدت به‌عنوان یک ایده فرهنگی، بهترین برنامه در راستای عملی کردن این نام بود که می‌توانست زیرمجموعه پیشرفت امنیتی، اقتصادی و به‌ویژه پیشرفت فرهنگی در شهرستان باشد.

امام جمعه اسد‌آباد اظهار کرد: اگر وحدت میان مردم و مسئولان باشد، انگیزه و نیروی مطلوب برای منطقه به ارمغان خواهد آورد، با توجه به مشکلات این ایده از جانب مردم و مسئولان مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: دلگرمی مردم و مسئولان ایجاد آرامش و امنیت هرچه بیشتر در سطح شهرستان و محلات، ایجاد روحیه امید و نشاط میان مردم، بررسی مشکلات و رسیدگی به حل مشکلات توسط مسئولان، جذب نیروهای جدید به‌ویژه جوانان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی، از جمله نتایج اقامه نماز وحدت در سطح مساجد شهرستان اسدآباد است.

وی گفت: رونق بخشیدن به وحدت و برادری در جامعه با تأکید بر اجتماعات مردم و مسئولان در نماز وحدت، موجب حضور اقشار مختلف مردم مانند خانواده شهدا، جانبازان و عموم مردم و همچنین جوانان، روحانیان، رؤسا و مسئولان است که امیدواریم این برنامه، به‌عنوان یادگاری از سال «فرهنگ و اقتصاد» طی سال‌های متمادی ادامه داشته باشد.

captcha