کانون‌های مساجد اسدآباد به 48 مورد افزایش یافت
کد خبر: 1434004
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

کانون‌های مساجد اسدآباد به 48 مورد افزایش یافت

گروه اجتماعی: با هدف ارتقای سطح فرهنگی، هنری و عقیدتی جوانان و نو‌جوانان، کانون‌های مساجد شهرستان اسدآباد از 39 کانون به 48 کانون افزایش پیدا کرده است.

علی صفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح فرهنگی، هنری و عقیدتی جوانان و نو‌جوانان، کانون‌های مساجد شهرستان اسدآباد از 39 کانون به 48 کانون افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: این کانون‌ها دارای 96 کلاس با مو ضوعات قرآنی شامل تفسیر قرآن، روخوانی، روانخوانی و احکام است که برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود، در این کانون‌ها کلاس‌های فرهنگی و هنری شامل خوشنویسی، تئاتر، نقاشی و غیره نیز برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد اسدآباد بیان کرد: کانون‌های مساجد شهرستان اسدآباد دارای 28 کتابخانه عمومی و 2 کتابخانه اختصاصی هستند که شامل کتاب‌های دینی و مذهبی، کمک آموزشی کتب اجتماعی و فرهنگی است.

صفری ادامه داد: افزایش کانون‌های مساجد در راستای ارتقای سطح فرهنگی، هنری و عقیدتی جوانان و نوجوانان افزایش یافته و برگزاری کلاس‌های مختلف در آنها تأثیر بسزایی در پر کردن اوقات فراغت جوانان‌، جلوگیری از انحراف آنها، افزایش سطح آگاهی جوانان در زمینه‌های مذهبی و فرهنگی دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری این کلاس‌ها در کنار مساجد باعث انس بیشتر جوانان به مسجد و مانع منحرف شدن آنها می‌شود، همچنین این کانون‌ها در مراسم‌ مختلف مذهبی حضور فعال دارند.

captcha