یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۰۳ شهید اسدآباد برگزار شد
کد خبر: 2708700
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۰۳ شهید اسدآباد برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۰۳ شهید اسدآباد امروز، ۲۴ دی با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان و مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام موسی حسینی، امام جمعه شهرستان اسدآباد چهارشنبه، 24 دی مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و 403 این شهرستان گفت: یادواره شهدا، بزرگترین کلاس درس برای جوانان کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: شهدا گرانقدر ما کمتر از شهداء هم رکاب رسول خدا(ص)، امیرالمؤمنین(ع) و امام حسین(ع) نیستند، شهدا هم رکاب این بزرگواران با افتخاری تمام به شهادت رسیده‌اند اما شهدا ما در غایب بودن امام زمان(عج) راه خود را انتخاب کرده و با وجود ندیدن، ایشان را همراهی کرده و با افتخار و شرافت به شهادت رسیده‌اند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه شهدا ما از جمله شهدا ترور و هسته‌ای دارای عظمت هستند خاطرنشان کرد: آنان که حاجت گرفتن از شهدا را زیر سوال می‌برند قطع به یقین ظرفیت و درک لازم این امر مهم را نمی‌دانند.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد قطره خون شهدا و اشک ریخته شده از خوف خدا در سحرگاه را نزد خدا گرانقدر دانست و یادآور شد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، یک فرهنگ بوده که باید جونان و نوجوانان، خود را با این فرهنگ آشنا کرده چرا که این فرزندان آینده ساز و ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در یادواره شهدا همه ما با اوصاف شهدا بیشتر آشنا می‌شویم ابراز  کرد: امانتداری، صداقت، ایثارگری، غیرت، نماز شب، وحدت و انسجام با نظام و حضور در صحنه‌ها از جمله ویژگی‌های شهداء انقلاب ما بوده که باید توسط همه ما حفظ شود.

captcha