اقدامات دشمن منجر به انفعال مسلمانان نشود
کد خبر: 2719287
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
امام جمعه موقت اهواز:

اقدامات دشمن منجر به انفعال مسلمانان نشود

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه ‌اقدامات دشمن از جمله توهین به ساحت پیامبر(ص) نباید منجر به انفعال مسلمانان شود، گفت: بلکه باید با این گونه اقدامات، حمایت‌کنندگان و مسببان آن مقابله شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) جدید نیست و پیش از این نیز در کتاب‌ها و نشریات از سلمان رشدی و پیرو آن فتوای امام خمینی(ره) شاهد آن بوده‌ایم.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت منطقه، اسرائیل در پی آن است که منطقه را ناامن نشان دهند و از گروه‌های تکفیری و داعش که همیشه در خدمت اسرائیل بوده‌اند استفاده کرده تا وانمود کند علاوه بر اسرائیل منطقه نیز ناامن است.

حسن‌زاده با بیان اینکه این مکر و حیله آمریکا و اسرائیل به آنها بازمی‌گردد، گفت: این قبیل اقدامات دشمن نباید منجر به انفعال مسلمانان شود و گروه‌های تکفیری به مقابله کور وادار کند بلکه باید با این گونه اقدامات، حمایت‌کنندگان و مسببان آن مقابله شود.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: اینگونه اقدامات دشمن باید منجر به اقدامی جهانی و وحدت بیشتر بین مسلمانان شود و با توجه به آنچه در منطقه و کل جهان شاهد هستیم مردم و مسئولان باید با هوشیاری و بصیرت اقدام کنند.

captcha