مراسم دعای ندبه در اسدآباد همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3339407
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور؛

مراسم دعای ندبه در اسدآباد همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: امام‌جمعه اسدآباد از برگزاری دعای ندبه طی روز ۳۰ مرداد‌ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی حسینی‌مجد روز چهارشنبه، 14 مردادماه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: دعای ندبه به‌عنوان بزرگترین کار فرهنگی در روز جمعه، 30 مرداد در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم بی‌نظیر فرهنگی با حضور حاج سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استاد حاج مهدی منصوری مداح کشوری در شهرستان برگزار خواهد شد.

امام‌جمعه اسدآباد عنوان کرد: این مراسم با شکوه معنوی به احتمال قطع در مزار شهدا و یا مسجد جامع شهرستان برگزار می‌شود و اجرای آن انعکاس خبری از رسانه‌های تصویری و مطبوعات خواهد داشت، حضور پررنگ مردم، مدیران و مسئولان در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این برنامه از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

مسعود بکایی، فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با قلم خود در حوزه فرهنگی و توسعه فرهنگی می‌تونند اثربخش بوده و با انتقادات سازنده خود موجب اصلاح بسیاری از مشکلات جامعه باشند.

این مقام مسئول با تأکید بر حمایت مدیران و مسئولان از خبرنگاران، افزود: مدیران و مسئولان با پذیرا بودن انتقادات سازنده خبرنگاران می‌توانند به نحو شایسته‌تری در خدمت به مردم گام بردارند.

captcha