کتاب «الفبای نوای دل» روانه بازار شد
کد خبر: 3540145
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

کتاب «الفبای نوای دل» روانه بازار شد

گروه اجتماعی: یک نویسنده ملایری عنوان کرد: کتاب «الفبای نوای دل» همراه با لوح‌های فشرده مداحی در قالب دستگاه‌های دشتی، شور، همایون و دستگاه سه‌گاه در 4 جلد روانه بازار شده است.

محمود بیات ‌علیا، مداح و نویسنده ملایری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: کتاب «الفبای نوای دل» همراه با لوح‌های  فشرده نوایی و مداحی در قالب دستگاه‌های دشتی، شور، همایون و دستگاه سه‌گاه و 147 ردیف دستگاهی فقط در 4 جلد که با سوز دل در اشعار، دعا، مناجات، روضه و ... خوانده و روانه بازار شده است.
وی افزود: این مجموعه شامل گنجینه‌ای کامل از ردیف دستگاهی است که در آن نزدیک به 700 ردیف دستگاهی با سوز دل اجرا شده و مورد تأیید سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس تشکلات دینی، رئیس کانون مداحان و خانه مداحان، مورد تحسین و تأیید تمام رؤسای کانون‌های مداحی کل کشور، مورد تحسین و تشویق شخصیت‌های مهم کشوری و لشکری و اقشار زیادی از مداحان و ذاکران قرار گرفته است.
بیات ‌علیا بیان کرد: مجموعه کتاب‌های الفبای نوای دل جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های مذهبی و فرهنگی در سال گذشته بوده است، این مجموعه فرهنگی، ابزاری کامل و جامع برای آموزش اصولی خواندن و تحولی اساسی در بحث هنر مداحی با صدایی محزون با تألیف و اجرای بنده است.
وی اظهار کرد: بسته کامل 4 کتاب که مشتمل بر 1050 صفحه با چاپ رنگی به همراه 4 حلقه سی‌دی mp3 است که برای تحول و خدمت به هنر مقدس مداحی با 50 درصد تخفیف و فقط 25 هزار تومان، عرضه می‌شود.
این نویسنده ملایری خاطرنشان کرد: برای گرفتن بسته کتاب‌های الفبای نوای دل فقط کافیست کلمه «الفبای نوای دل» را به سامانه پیامکی 0912 500 90 43 ارسال کنید تا مجموعه مورد نظراز طریق پست برای شما ارسال شود.
captcha