‌۴ وقف جدید در کبودرآهنگ ثبت شد
کد خبر: 3754575
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
طی ۷ ماهه نخست سال؛

‌۴ وقف جدید در کبودرآهنگ ثبت شد

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴ وقف جدید در شهرستان به ثبت رسیده است.

ثبت 4 وقف جدید در کبودرآهنگ

احمد زارعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال تا‌کنون 4 وقف جدید در شهرستان به ثبت رسیده است.
وی افزود: وقف یک باب منزل مسکونی به مساحت 96 متر مربع و به ارزش 70 میلیون تومان در روستای علیصدر توسط واقف «فوزیه عنایت ماهر» جهت کمک به هزینه‌های مسجد این روستا با درآمد حاصل از آن منزل یک از وقف‌های این شهرستان است.
زارعی اضافه کرد: در‌آمد حاصل از وقف یک باب منزل مسکونی به مساحت 200 مترمربع و به ارزش 100 میلیون تومان جهت کمک به هزینه‌های مسجد روستای علیصدر از دیگر موقوفات قابل ذکر است.
رئیس اداره اوقاف کبودرآهنگ عنوان کرد: وقف قطعه زمینی به مساحت 75 متر‌مربع و به ارزش 20 میلیون تومان توسط واقف آقای اکبری جهت الحاق به مسجد و وقف تعدادی از اهالی روستای بابا خنجر جهت ساخت حسینیه در این مکان از دیگر موقوفات سال جاری است.
وی گفت: وقف در حال حاضر جایگاه خود را در جامعه پیدا کرده است، اما این جایگاه هنوز مطلوب ما نیست و باید تا می‌توان با قدرت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتری در این مسیر قدم برداشت.
انتهای پیام

captcha