سومین اجلاس شهرستانی نماز در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3758243
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

سومین اجلاس شهرستانی نماز در اسدآباد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد عنوان کرد: سومین اجلاس شهرستانی نماز با محوریت شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز ۶ آذر ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

سومین اجلاس شهرستانی نماز در اسدآباد برگزار می‌شود

مصطفی علیجانی، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، همدان اظهار کرد: سومین اجلاس شهرستانی نماز با محوریت شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز 6 آذر‌ماه در اسدآباد برگزار می‌شود.
علیجانی با بیان اینکه سخنران این مراسم، کشوری خواهد بود افزود: این همایش ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، 6 آذر‌ماه در سالن همایش اداره ارشاد شهرستان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در سه قالب «ایده‌ها و تجربیات موفق»،«آثار ادبی و هنری» شامل کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی طرح‌های گرافیگی(‌پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله و محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک آموزشی» همچون بازی و سرگرمی فرهنگی و آموزشی) ارائه دهند.
دبیر ستاد اقامه نماز اسدآباد با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کتاب، نقاشی، انشا نماز از برنامه‌های جانبی این همایش است گفت: در این مراسم از فعالان اقامه نماز در مدارس و مساجد تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha