روشنگری نظام را در قبال توطئه‌های استکبار بیمه می‌کند
کد خبر: 3759867
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

روشنگری نظام را در قبال توطئه‌های استکبار بیمه می‌کند

گروه فرهنگی ـ فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه باید با روشنگری، نظام را در قبال توطئه‌های استکبار بیمه کرد، گفت: در شرایط حاضر علت وحشت آمریکا از ایران پشتوانه مردمی نظام است.

روشنگری؛ نظام را در قبال توطئه‌های استکبار بیمه می‌کند

به گزارش ایکنا از همدان، کریم حمیدوند، فرماندار شهرستان اسدآباد امروز، 7 آبان‌ماه در برگزاری مراسم هماهنگی یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: جوانان کشور ایران اسلامی باید با تکیه بر تعهد، مسئولیت‌پذیری و تخصص برخاسته از خودباوری و ایمان در حفظ آزادی و استقلال بیش از پیش کشور کوشا و هوشیار باشند.
وی با اشاره به نقش مهم دانش‌آموزان قبل از انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اهمیت نقش دانش‌آموزان در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به حدی مهم بود که 13 آبان به نام این قشر مهم تاریخ انقلاب نامگذاری شده است.
حمیدوند با بیان اینکه باید با روشنگری، نظام را در قبال توطئه‌های استکبار بیمه کرد، افزود: در شرایط حاضر پشتوانه مردمی نظام، علت وحشت آمریکا از ایران است که در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی باید حمایت از کشور را همه ملت ایران به ویژه جوانان سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه 13 آبان سالروز سه رخداد مهم ملی شامل تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، تبعید حضرت امام(ره) و کشتار دانش‌آموزان انقلابی در مقابل دانشگاه تهران است، تصریح کرد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان اسدآباد همزمان با سراسر کشور با حضور حداکثری مردم از اقشار مختلف و دانش‌آموزان و دانشجویان رأس ساعت 9.30 صبح از مقابل دفتر امام جمعه آغاز و حرکت در مسیر خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ ادامه داشته و به میدان غدیر منتهی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha