فعالان عرصه نماز اسدآباد تقدیر می‌شوند
کد خبر: 3767161
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

فعالان عرصه نماز اسدآباد تقدیر می‌شوند

گروه فرهنگی ـ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد اظهار کرد: فعالان عرصه نماز این شهرستان در سومین اجلاسیه نماز اسدآباد تجلیل می‌شوند.

فعالان عرصه نماز اسدآباد تقدیر می‌شوند

مصطفی علیجانی، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، بیان کرد: فعالان عرصه نماز شهرستان در سومین اجلاسیه نماز اسدآباد تجلیل می‌شوند.
وی با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه نماز شهرستان گفت: اجلاسیه سال جاری با محوریت «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» در دستور کار قرار دارد که براساس پیش‌بینی‌ها بیش از 500 نفر میهمان این همایش خواهند بود.
علیجانی محل برگزاری اجلاسیه امسال نماز شهرستان را سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد اعلام کرد و یادآور شد: فرهنگسازی مهم عاشورا، خواندن به وقت و جماعت نماز توسط امام حسین(ع) بود که باید این امر مهم در این اجلاسیه‌ها بیش از پیش در جامعه اشاعه و ترویج داده شود.
وی با بیان اینکه این همایش با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز، برخورداری از معنویات نماز با ارتقای هر چه کیفی‌تر برنامه‌ها برپا خواهد شد، اظهار کرد: سخنران ویژه امسال اجلاسیه نماز شهرستان اسدآباد آیت‌الله طه‌محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha