انقلاب اسلامی فرزندان ناخلف خود را طرد می‌کند
کد خبر: 3788549
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

انقلاب اسلامی فرزندان ناخلف خود را طرد می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - هادی سیاسی، با بیان اینکه«انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است» یکی از جملات ناب آن زمان بود ادامه داد: هرچه از انقلاب گذشت این جمله بیشتر خود را در جامعه نشان داد چرا که قطار انقلاب برخی انقلابیون را به درخواست خود آنها پیاده کرد.

انقلاب اسلامی فرزندان ناخلف خود را طرد می‌کندبه گزارش ایکنا از همدان، سرهنگ محمد قاسمی، هادی سیاسی، ستاد نیرو‌های مسلح کشور، پنج شنبه، 17 بهمن ماه در همایش دهه فجر اظهار کرد: 39 سال پیش، فرزند و پدر شهیدی قیام می‌کند.

هادی سیاسی، ستاد نیرو‌های مسلح کشور افزود: امام خمینی(ره)، 15 سال در عراق، ترکیه و نوفل لوشاتو دربدری می‌کشد و فرزند شهید خود را به انقلاب هدیه می‌کند، او 10 سال این کشور را در سخت ترین شرایط مدیریت می‌کند این در حالی است و پسوند خدمت‌گزار به جای رهبر را بیشتر برای خود می‌پسندد.

قاسمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در خانه ای استیجاری سکنی داشته است اضافه کرد: ایشان پس از مرگ در وصیت نامه خود از مردم ایران به دلیل کوتاهی در وظایف خود عذر خواهی می‌کند و این نشان از آن دارد که سرچشمه پاک و زلال است.

وی با بیان اینکه«انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است» یکی از جملات ناب آن زمان بود ادامه داد: هرچه از انقلاب گذشت این جمله بیشتر خود را در جامعه نشان داد چرا که قطار انقلاب برخی انقلابیون را به درخواست خود آنها پیاده کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه طی 40 سال همواره رویش‌های انقلاب بیشتر از ریزش‌های آن بوده است گفت: طبق نظر سنجی موسسه گالوپ در آمریکا، پس از انقلاب اسلامی 1979 در ایران، بیش از 60 میلیون غیر مسلمان مسلمان شده اند.

هادی سیاسی، ستاد نیرو‌های مسلح کشور ابراز کرد: این موسسه اذعان دارد سالانه 200 هزار نفر در اروپا مسلمان می‌شوند و این همان علت عصبانیت آمریکا از ایران است و الا مسائل هسته ای بهانه است.

وی ضمن تأکید بر فرمان امام خمینی(ره)، جهت حضور زنان و مردان در 22 بهمن سال 57 افزود:طبق اصلی که در دنیا وجود دارد و می‌گوید: «هر انقلابی، فرزندان خود را می‌خورد»، انقلاب کبیر فرانسه و اکتبر شوروی به 20 سال نکشید که مبنای آن تغییر کرد.

 

سالانه 200 هزار نفر در اروپا مسلمان می‌شوند

قاسمی بیان کرد: جامعه شناسان بر این باور بودند که انقلاب اسلامی نیز به 20 سال نخواهد کشید اما غافل از اینکه این انقلاب مردمی بود و مردم این کشور با مبانی ارزشمندی همچون، شهادت، استقامت، جنگ و ... در تاریخ اهل بیت اشنا و مصمم در عمل به آن بودند.

هادی سیاسی، ستاد نیرو‌های مسلح کشور ابراز کرد: نسخه لیبرال دموکراسی انقلاب فرانسه و شوروی همزمان با شکل گیری این دو انقلاب حاصل شد در صورتی که در انقلاب ایران، امام خمینی(ره) این واژه‌ها را در قالب یک حکومت اسلامی برای این کشور پپچید.

وی عنوان کرد: لذا انقلاب اسلامی ایران فرزندان ناخلف خود را طرد می‌کند که در این میان 307 نفر از چهره‌های آشنا این کشور از اقشار مختلف به اردوگاه دشمن پناهنده شده اند اما قطار انقلاب با وجود زخم‌های خورده همچنان مسیر خود را طی می‌کند.

قاسمی بیان کرد: دشمنی، عصباینت و توطئه جهان سلطه آمریکا، صهیونیست و تکفیری با ایران نشان از آن دارد که انقلاب در مسیر درست و مخالف با خواسته‌ها و اهداف شوم انها حرکت می‌کند همان مسیری که امام خمینی(ره) سال 57 آغاز نمود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دستاورد‌های جهانی انقلاب بسیار زیاد است گفت: متأسفانه برخی مسائل سیاسی در کشور باعث شده است که بازتاب جهانی انقلاب را آنگونه که باید نبینیم و تنها به داخل نگاه داشته باشیم.

 

شکست آمریکا در 20 جبهه از ایران

وی ابراز کرد: از مهمترین دستاورد‌های جهانی انقلاب اسلامی، تربیت رهبران انقلابی است که از این میان می‌توان به شیخ نمر، زکزاکی، سید بدر الدین و ... اشاره کرد، این نکته را نباید فراموش کرد که شیخ نمر همان کسی بود که 40 درصد شیعیان عربستان را رهبری می‌نمود.

قاسمی با اشاره به اینکه سقوط دیکتاتور‌های وابسته به غرب و آمریکا از دیگر دستاورد‌های جهانی انقلاب اسلامی است بیان کرد: تشکیل جبهه مقاومت در قالب جوانان بسیجی فاطمیون، زینبیون، علویون و ...از آثار انقلاب و همان تفکری است که داعش را کمر شکت.

هادی سیاسی، ستاد نیرو‌های مسلح کشور گفت: انقلاب اسلامی طی 40 سال در 20 جبهه، نمرود، شداد و فرعون زمان یعنی آمریکا را به زمین زده است که این مدل درافتادن با امریکا در حال گسترش در سایر کشور‌هاست و این اذعان خود آمریکا است که ایران باعث شده است دیگر کسی مارا حساب نکند.

وی اظهار کرد: شکست آمریکا در تجزیه ایران، شکست آمریکا در ترور مسئولین نظام در سال‌های انقلاب و جنگ، شکست آمریکا در طوفان طبس، شکست آمریکا درکودتای نوژه، شکست آمریکا در جنگ تحمیلی، شکست آمریکا در عملیات فروغ جاویدان، شکست آمریکا در عراق و شکست آمریکا در اژدهای هفت سر داعش از جمله مواردی است که در آن آمریکا با شکست مواجه شده است.

قاسمی ادامه داد: شکست آمریکا در رفراندوم آمریکا و کردستان عراق، شکست آمریکا در خلع سلاح حزب الله لبنان، شکست آمریکا در جنگ‌های، 5 روزه، 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه، و 2 روزه، شکست آمریکا در فتنه 88 و 96، شکست آمریکا در انواع تهاجمات فرهنگی و تحریم‌های 40 ساله و شکست آمریکا در تابستان داغ(سوریه سازی ایران) به عنوان جبهه‌های دیگر شکست آمریکا از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

captcha