پروژه یادمان شهدای گمنام اسدآباد سریع‌تر تکمیل شود
کد خبر: 3795906
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

پروژه یادمان شهدای گمنام اسدآباد سریع‌تر تکمیل شود

گروه فرهنگی ـ معاون فرماندار اسدآباد تأکید کرد: شهرداری هر چه سریع‌تر پروژه یادمان شهدای گمنام اسداباد را تکمیل کند.

پروژه یادمان شهدای گمنام اسدآباد سریع‌تر تکمیل شودبه گزارش ایکنا از همدان، یزدان آزرمی معاون فرماندار اسدآباد امروز 15 اسفند در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: انتظار است شهرداری شهر اسدآباد با روی کار آمدن شهردار جدید نسبت به تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام شهرستان با جدیت تمام اقدام کرده و این پروژه را به اتمام برساند.
وی در ادامه با اشاره به 22 اسفند روز بزرگداشت مقام شهید و تأسیس بنیاد شهید در سال 58 عنوان کرد: تأمل، دقت نظر و ظرافت در راستای برنامه‌های روز بزرگداشت شهید در شهرستان ضرورت داشته و نیاز است در برنامه ها اقدامات نو و جدید با توجه به در آستانه دهه پنجم انقلاب بودن مورد توجه واقع شود.
آزرمی تصریح کرد: در بحث برنامه غبارروبی مزار شهدا با توجه هر چه بیشتر به گسترده شدن شمول برنامه در شهر اسدآباد و آجین نباید از مزار شهدای روستاهای خالی از سکنه نیز غافل شد چرا که برخی از روستاهای خالی از سکنه این شهرستان دارای شهید بوده که در برنامه توجه و برنامه ویژه ای نیز به این شهدا مدنظر باشد.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه های مقام بزرگداشت شهید نباید برای رفع تکلیف باشد بلکه با اقدامات نو و برنامه های ابتکاری باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان ترویج یابد، خاطر نشان کرد:برای سال آینده اعضای کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان برنامه های مدون در این حوزه داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه اگر تهذیب نباشد علم توحید به درد نمی خورد، خاطرنشان کرد: شهدا این فرمایش امام راحل(ره) را نقطه و سرخط خود در طول زندگی خود قرار داده بودند و همین امر جایگاه والایی را نصیبشان کرد.
معاون فرماندار اسدآباد با تأکید بر اینکه امروز همه ما در برابر شهدا دارای رسالت سنگینی هستیم، گفت: همه ما وظیفه داریم با راهکارهای مختلف فرهنگ نسل دوران جنگ و دفاع مقدس را به نسل امروز جوان امروز منتقل کرده و در این بمباران تبلیغاتی که نسل جوان با آن مواجه است ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم.
انتهای پیام

captcha