تفکر انقلاب اسلامی تحول‌آفرین است
کد خبر: 3817496
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

تفکر انقلاب اسلامی تحول‌آفرین است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت همدان گفت: تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی همیشه تحول‌آفرین بوده و هرجا با مشکلی مواجه هستیم ارتباطی به گفتمان انقلاب ندارد.

دور شدن از اصول انقلاب مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حسن طاهری، امام جمعه موقت همدان امروز، ۱۷ خردادماه، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان اظهار کرد: برخی مشکلات در کشور ناشی از عدم توجه به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، انتظار می‌رود مسئولان به این اصل مهم توجه ویژه داشته باشنند.

وی افزود: تفکر و اندیشه  انقلاب اسلامی همیشه تحول‌آفرین بوده و هرجا با مشکلی مواجه هستیم ارتباطی به گفتمان انقلاب ندارد.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه ماه رمضان شروعی برای اولیای خدا به منظور حرکت در مسیر حق‌تعالی است، تصریح کرد: ایمان و بندگی فقط در ماه رمضان نبوده و باید در تمام لحظات در زندگی ما جاری و ساری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز سالروز هلاکت متوکل عباسی است که بارها مزار سیدالشهدا(ع) را تخریب کرد، اضافه کرد: آن ظالم با اهل بیت(ع) دشمنی داشت که به درک واصل شد.

امام جمعه موقت همدان خاطر نشان کرد: بعضی از وهابیون عناد ویژه با اهل بیت(ع) دارند و مسلمانان بسیاری را قتل عام کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان با دین اسلام همیشه سر ناسازگاری دارند و در همه شرایط به دنبال ضربه رساندن به مسلمانان هستند؛ امام علی(ع) همه این موارد را پیش‌بینی کرده بودند و در مورد امروز نیز فرموده بودند که گروه گروه به زیارت امام حسین(ع) می‌شتابند.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: امروز پس از گذشت یک هزار و ۴۰۰ سال شاهد وقوع پیش بینی‌های حضرت علی (ع) در کتاب نهج البلاغه هستیم.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه فقط با اعتماد به خدا می‌توانیم بر مشکلات فائق آمده و بر دشمنان پیروز شویم، یادآور شد: استکبار جهانی و رییس جمهور آمریکا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند باید بدانند به زودی و به لطف خدا حیله آن ها بر ملا خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در این پیکار نابرابر تنها با یاری خداوند پیروز می‌شویم، خاطرنشان کرد: ترامپ و متحدانش همیشه علیه اتحاد ما هستند زیرا جنگ بین حق و باطل پایان‌ناپذیر است. 

امام جمعه موقت همدان تقوا را عاملی مهم در نابود کردن حیله دشمنان دانست و گفت: مقاومت در خود انسان نسبت به نفس بسیار مهم است چرا که شیطان از طریق نفس نفوذ می‌کند.

انتهای پیام

 

 

captcha