جشن «رضویون» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3825503
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

جشن «رضویون» در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ جشن بزرگ «رضویون» با حضور کاروان خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) در روز یکشنبه، ۲۳ تیرماه در میدان امام خمینی(ره) در جمع عاشقان و محبان آن حضرت برگزار می‌شود.

جشن بزرگ «رضویون» با حضور خدام و پرچم امام رضا(ع) در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، شبکه جوانان رضوی همدان همزمان با ایام دهه کرامت، سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید را با 140 عنوان برنامه در سراسر استان برگزار می‌کند.

مراسم استقبال از سفیران امام مهربانی‌ها از فرودگاه همدان در روز سه شنبه 18 تیرماه ساعت 12:30 ظهر، مراسم اهتزاز پرچم مزین به نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در عمود پارک مردم واقع چهارراه پژوهش و غبار روبی از گلزار شهدا در روز پنجشنبه 20 تیرماه در مزار شهدا از برنامه‌های این شبکه رضوی است.

ویژه‌برنامه تکریم امامزادگان در امامزاده عبدالله(ع) روز پنجشنبه 20 تیرماه، ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) در جمع جوانان در میدان امام خمینی(ره) در روز پنجشنبه 20 تیرماه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

شرکت در دعای ندبه و حضور بر سر مزار شهدای گمنام دشت میشان در روز جمعه، 21 تیرماه و شرکت در نماز جمعه از از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

جشن بزرگ «رضویون» با حضور کاروان خدام و پرچم متبرک امام رضا(ع) در روز یکشنبه 23 تیرماه در میدان امام خمینی با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین اژدری و نوای ابوالفضل دهچالی در جمع عاشقان و محبان امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha