سطح داوری جشنواره قرآنی وزارت بهداشت از استاندارد مطلوبی برخوردار است
کد خبر: 3853629
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
اخوان اقدم:

سطح داوری جشنواره قرآنی وزارت بهداشت از استاندارد مطلوبی برخوردار است

گروه مسابقات ــ داور بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: داوری مسابقات چه از نظر حضور داوران خوب و ممتاز کشور و چه از نظر امکانات فنی از جمله ارائه کارنامه به متسابقان و پاسخ‌گویی به سؤالات ایشان، از استانداردهای برگزاری مناسب یک مسابقه قرآنی برخوردار است.

حسین اخوان اقدم، داور بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی ایکنا به همدان؛ در رابطه با سطح متسابقان این دوره از جشنواره، اظهار کرد: جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در سطح مسابقات دانشجویی نمره قابل قبولی می‌گیرد.
وی افزود: طبق گفته‌های دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره، متسابقانی که در این مرحله حضور دارند، دست‌چین‌شدگان متسابقان هستند؛ چراکه قبلاً مسابقات در مراحل مختلف مقدماتی و نیمه‌نهایی انجام شده و افراد حضار در جشنواره، گلچین دانشجویان و اساتید و کارکنان هستند.
اخوان اقدم بیان کرد: مجموعاً این مرحله از جشنواره از سطح قابل قبولی برخوردار است و می‌توان گفت رقابت در آن به معنای یک رقابت تنگاتنگ شکل گرفته است. به ویژه امروز که مسابقات حفظ کل قرآن در حال برگزاری است، متسابقان نمرات خوبی به ویژه در بخش تجوید که بنده داور آن هستم، أخذ می‌کنند.
داور جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد: البته باید نظر نهایی در این رابطه را خود دست‌اندرکاران و کسانی که به جمع‌بندی مراحل مختلف جشنواره پرداخته و آن را با سال‌های گذشته مقایسه می‌کنند، ارائه دهند.
اخوان اقدم در رابطه با بخش قرائت مسابقات نیز بیان کرد: در زمینه قرائت نیز البته نمی‌توان گفت که متسابقان در سطح خیلی بالایی بودند ولی افراد قابل قبول و قاریان خوبی در این مرحله از جشنواره شرکت داشتند و می‌توان گفت که مجموعاً سطح قرائت متسابقان متوسط به بالا بود.
وی ادامه داد: جشنواره امسال از نظر برگزاری و نظم خاصی که در اجرای آن وجود دارد، از نمره قابل قبولی برخوردار است یعنی هم از نقطه نظر فنی و هم موضوعات مربوط به تجدید نظرات و احیاناً سؤالاتی که متسابقان اعم از دانشجویان، کارمندان و اساتید نسبت به نمرات خود داشتند، جشنواره در سطح خوبی برگزار می‌شود.
اخوان اقدم در پایان تصریح کرد: داوری مسابقات نیز چه از نظر حضور داوران خوب و ممتاز کشور و چه از نظر امکانات فنی از جمله ارائه کارنامه به متسابقان و پاسخ‌گویی به سؤالات ایشان، از استانداردهای برگزاری مناسب یک مسابقه قرآنی برخوردار است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha