«لباس غواصی» یک مقام است/ «هفتاد و دومین غواص»؛ سخن از اندیشه
کد خبر: 3876537
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

«لباس غواصی» یک مقام است/ «هفتاد و دومین غواص»؛ سخن از اندیشه

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه «لباس غواصی یک مقام» است گفت: کتاب هفتاد و دومین غواص کتاب یک فرد نیست بلکه سخن از یک دنیا و اندیشه است.

«لباس غواصی» یک مقام است/ «هفتاد و دومین غواص»؛ سخن از اندیشهبه گزارش ایکنا از همدان، مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان،امروز 15 بهمن ماه در مراسم رونمایی از کتاب «هفتاد ودومین غواص» تازه‌ترین اثر حمید حسام گفت اظهار کرد: مراسم امروز را باید مراسم شکر گزاری بدانیم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه «مجاهدت» کوتاه‌ترین راه رسیدن به خدا است، افزود: ما با دنیایی از مجاهدت و ایثار در دوران دفاع مقدس روبرو هستیم که زیباترین و اوج آن همه ایثار «دنیای رزمندگان غواص» است.
ظفری با بیان اینکه بچه‌های غواص ترس را می‌ترساندند، اضافه کرد: غواصان پیش قراولان گردان بودند به گونه ای که در آنها ذره ای از ترس مشاهده نمی‌شد.
وی گفت: جنگ در آب، جایی که شبکه‌ای از سلاح‌هایی از دشمن در برابر انسان قرار گرفته باشد کار ساده ای نیست اما شیرینی رزمندگان بسیجی در عبور از اروند رود و ... همان لباس غواصی بود.
ظفری عنوان کرد: «لباس غواصی یک مقام» است که خدا این مقام و جایگاه را به هر کسی نمی‌دهد وامروز آئین بزرگداشت اوج زیبایی دوران دفاع مقدس یعنی شهدای غواص است که هریک برای خود دنیایی هستند.
ظفری با اشاره به اینکه باید شکر گزار خدا باشیم که ما را رزمنده قرار داد افزود: کتاب هفتاد و دومین غواص کتاب یک فرد نیست بلکه سخن از یک دنیا و اندیشه است؛ در این کتاب سخن از مجاهدت‌ها و دلدادگی‌های شما رزمندگان است که نویسنده با تمام وجود و با دل و به دور از وابستگی‌های دنیوی آن را به نگارش درآورده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ضمن قدردانی و ابراز خوشحالی از حضور حمید حسام به عنوان نویسنده‌ای توانا در استان گفت: حمید حسام باید در استان تبدیل به صدها حمید حسام و نویسنده‌هایی از این جنس شود.

انتهای پیام
captcha