افتتاح خانه امید بازنشستگان همدان
کد خبر: 3917166
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

افتتاح خانه امید بازنشستگان همدان

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان گفت: همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، خانه امید بازنشستگان همدان در مساحتی بالغ بر 700 متر مربع افتتاح شد.

افتتاح خانه امید بازنشستگان همدانروح‌الله افشار، مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، خانه امید بازنشستگان همدان در مساحتی بالغ بر 700 متر مربع افتتاح شد.
مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان گفت: این خانه امید دارای امکانات تفریحی، اتاق جلسات،کلاس با امکانات آموزشی، کتابخانه و امکانات صوتی و تصویری است که به منظور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر خانه امید همدان، 2 خانه امید دیگر در استان وجود دارد، گفت: خانه امید بازنشستگان ملایر در سال 96 به بهره برداری رسیده است و خانه امید نهاوند نیز در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
وی اشاره‌ای به تسهیلات بانکی پرداختی به بازنشستگان استان داشت و ادامه داد: از آبان ماه سال گذشته تا به امروز به 6 هزار و 300 بازنشسته مبلغی بالغ بر 47 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
افشار با بیان اینکه صندوق بازنشستگان استان آمادگی ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان را دارد افزود: در تیر ماه سال جاری به ۳۱ متقاضی وام ازدواج در کانون بازنشستگان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات (وام 20 میلیون تومانی) پرداخت شده است.
مدیر صندوق بازنشستگی استان31 همدان بیان کرد: این مجموعه تسهیلات خرید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی از فروشگاه‌های رفاه و وین مارکت را نیز به بازنشستگان استان ارائه می‌دهد.
وی با بیان اینکه ۶۴ درصد بازنشستگان این استان از بخش آموزش و پرورش هستند ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده امسال، سقف بیمه درمانی بازنشستگان را از ۶۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان افزایش داده‌ایم.

 

انتهای پیام
captcha