رونمایی از 9 کتاب صوتی در همدان / از کتاب «کمی عادلانه‌تر» رونمایی شد
کد خبر: 3926000
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

رونمایی از 9 کتاب صوتی در همدان / از کتاب «کمی عادلانه‌تر» رونمایی شد

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس از 30 عنوان کتاب و 9 عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس در استان رونمایی شد، گفت: کتاب «کمی عادلانه‌تر» با محوریت زندگی شهید روحانی «مصطفی قاسمی» در این هفته رونمائی شد.

رونمایی از 9 عنوان کتاب صوتی در همدان / از کتاب «کمی عادلانه تر» رونمایی شدمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس از 30 عنوان کتاب و 9 عنوان کتاب گویا و صوتی در حوزه دفاع مقدس در استان رونمایی شد.
مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان افزود: در این هفته، از کتاب «کمی عادلانه تر نوشته «لیلا گودرزیان فرد» با محوریت زندگی شهید روحانی «مصطفی قاسمی» در محل شهادت وی در جوار منزل شهید آیت الله مدنی رونمایی شد.
برخوردار اضافه کرد: حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، طلبه 46 ساله همدانی، ۷ اردیبهشت‌ ماه سال گذشته توسط یکی از اشرار سابقه‌دار همدان مقابل درب حوزه علمیه همدان به ضرب گلوله به شهادت رسید.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه، رونمایی از کتاب مکتوب و کتاب گویای «حس غریب پروانگی» در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با معرفی تجلیل از بانوان فعال در عرصه پشتیبان از جبهه و جنگ بود.
وی با اشاره به اینکه «حس غریب پروانگی» نوشته لیلا گودرزیان فرد است، گفت: این کتاب شامل خاطرات خانم پروانه برازنده شهر، همسر شهید شمسی پور یکی از شهدای مدافع حرم شهر همدان است.

انتهای پیام
captcha