توزیع 600 بسته غذایی میان نیازمندان ملایری
کد خبر: 3937872
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

توزیع 600 بسته غذایی میان نیازمندان ملایری

مسئول مؤسسه خیریه محمد رسول‌الله(ص) ملایر گفت: بیش از 600 پرس غذای گرم در بین خانواده‌های جامعه هدف این مؤسسه توزیع شد.

توزیع 600 بسته غذایی در بین نیازمندان ملایریسمانه جلیلی، مسئول مؤسسه خیریه محمد رسول‌الله(ص) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مؤسسه خیریه محمد رسول‌الله(ص) با همکاری خیرین خیراندیش خود در این روزهای سخت و بحرانی کرونایی به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با توزیع بیش از 600 پرس غذای گرم به کمک و یاری خانواده‌های جامعه هدف شتافت.

وی با بیان اینکه مؤسسه خیریه محمد رسول‌الله(ص) ملایر از سال 92 به‌صورت هیئتی اداره می‌شد که از اردیبهشت‌ماه سال 98 با دو مجوز از کمیته امداد امام(ره) و اداره ورزش و جوانان به‌صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده است، افزود: این مرکز نیکوکاری حامی خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست است و کاملا به‌صورت مردمی و زیر نظر نهادهای مرتبط اداره می‌شود.

جلیلی با بیان اینکه این مؤسسه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری برای ریشه‌کنی فقر و مواسات و همدلی از اولین روزهای شروع بیماری منحوس کرونا با یاری خداوند و کمک خیرین اقدام به توزیع کمک‌های مؤمنانه داشته است، تصریح کرد: توزیع انواع اقلام بهداشتی، سبدهای معیشتی به خانواده‌های نیازمند، لوازم تحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند، کمک در حوزه و دارو و درمان بیماران نیازمند، ساخت‌و‌ساز جهادی و پیگیری مشکلات سطح جامعه از اعتیاد تا اشتغال، راه‌اندازی کارگاه‌های سبدبافی و مبلمان و رایزنی با کارخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای تعداد زیادی از زنان سرپرست خانوار توزیع جهیزیه با کمک خیران، نیکوکاران و... داشته است.

یادآور می‌شود، خیرین این مؤسسه با توکل به خداوند به کمک و امدادرسانی به سربازان مدافع حرم در کشور سوریه اقدام کرده‌اند که خود نشان از تبدیل معنای بسیج به عمل آورده و کاری بزرگ و قابل تحسین است.

انتهای پیام
captcha